Netflix bawi i uczy! Ciekawy sposób na promocję „Domu z papieru”!
Netflix to jeden z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie. Oprócz udostępniania filmów i seriali na licencji, gigant branży VOD ma na swoim koncie mnóstwo fantastycznych, autorskich propozycji. Jedną z nich jest słynny Dom z papieru. Historia opowiedziana w tym serialu zmierza już w ostatnim sezonie do finału. Sam serwis jednak chce wykorzystać popularność owej produkcji w celach marketingowych i publikuje ciekawą infografikę.
Dom z papieru i siedem sposobów na wygodne korzystanie z Netflixa!
Netflix w siedmiu krokach (i jednocześnie w dość zabawny sposób) prezentuje ciekawe triki, które można wykorzystać podczas korzystania z platformy. W znaczący sposób ułatwiają one nie tylko nawigowanie po serwisie, ale i jednocześnie podpowiadają, jak zadbać o bezpieczeństwo naszego konta. Wśród porad znajdziemy dotyczące:
- czyszczenia historii oglądanych filmów i seriali,
- wylogowywania nieproszonych gości z naszego konta,
- możliwości pobrania treści z serwisu i korzystania z nich w trybie off-line,
- funkcji zarządzania profilami użytkowników,
- tworzenia wyżej wspomnianych profili dla naszych znajomych i członków rodziny,
- listę skrótów klawiaturowych ułatwiających nawigację w serwisie,
- listę kodów ułatwiających przełączanie się pomiędzy gatunkami materiałów wideo zgromadzonych w serwisie (wprowadzanych w pasku adresu).
Sprawdź też: Netflix: rozpiska premier na grudzień 2021, dzień po dniu
Wspomniana infografika to także świetny sposób na promowanie ostatniego sezonu Domu z papieru, który przynosi nam zwieńczenie całej historii. Ten niezwykle popularny serial zgromadził przed ekranami telewizorów, komputerów i smartfonów tysiące fanów na całym świecie. Nie będziemy zdradzać Wam fabuły ostatnich odcinków produkcji. Możecie być jednak pewni, że do samego końca będą Was one trzymały w napięciu.
Muszę przyznać, że podoba mi się sposób, w jaki Netflix próbuje nakłonić nas do zainteresowania się sztandarowymi serialami oryginalnymi serwisu. Jestem ciekaw jakie działania marketingowe zostaną podjęte w stosunku do drugiego sezonu Wiedźmina.
A która z produkcji Netflixa Wam w ostatnich miesiącach najbardziej przypadła do gustu?
Grafika tytułowa: Clay Banks / Unsplash