Nadchodzi Max! Co wiemy o nowym serwisie?

Od dłuższego czasu mówi się o tym, że fuzja Warner Bros. i Discovery przyniesie nam zupełnie nowy serwis wideo, który w końcu będzie realnym rywalem dla hejtowanego, lecz wciąż diabelnie popularnego Netflixa. Właśnie uzyskaliśmy potwierdzenie w kwestii nazwy nowej usługi i dowiedzieliśmy się, kiedy zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych.

Szeroka oferta i kilka wariantów subskrypcji!

Max ma zaoferować nam połączoną ofertę HBO oraz Discovery. Oznacza to, że baza wideo usługi będzie o wiele szersza, niż w przypadku obecnie dostępnego na rynku serwisu HBO Max. Oczywiście będzie się to wiązało ze zmianą cennika Max i wprowadzeniem do niego dodatkowych opcji. W tej chwili wiadomo, że za Oceanem dostępne będą trzy warianty subskrypcji:

  • Max Ad-Lite – w cenie 9,99 dolarów/miesiąc – zaoferuje możliwość oglądania dwóch streamów jednocześnie, rozdzielczość wideo Full HD, brak możliwości pobierania treści do użytku offline, jakość dźwięku przestrzennego 5.1,
  • Max Ad Free – w cenie 15,99 dolarów/miesiąc – zaoferuje możliwość oglądania dwóch streamów jednocześnie, rozdzielczość wideo Full HD, możliwość dokonania 30 pobrań do użytku offline na miesiąc, jakość dźwięku przestrzennego 5.1,
  • Max Ultimate Ad Free – w cenie 19,99 dolarów/miesiąc – zaoferuje możliwość oglądania czterech streamów jednocześnie, rozdzielczość wideo 4K, możliwość dokonania 100 pobrań do użytku offline na miesiąc, jakość dźwięku przestrzennego Dolby Atmos,

Usługa Max ma zadebiutować w Stanach Zjednoczonych już 23 maja – a więc całkiem niedługo. W sieci zaczęły pojawiać się już materiały promocyjne związane z filmami i serialami opatrzone nowym logo.

Czytaj też: Xiaomi Mi Band 7 NFC w końcu w Polsce?

Nie wiemy jeszcze, kiedy Max zadebiutuje w Polsce. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że także HBO Max startowało u nas z pewnym opóźnieniem względem USA, powinniśmy spodziewać się premiery w drugiej połowie roku, bądź nawet w 2024.

Grafika tytułowa: Max