Jeden z największych sklepów internetowych ze Skandynawii wkrótce w Polsce!

Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje sklep internetowy coolshop.pl, jeden z liderów skandynawskiego rynku e-commerce, obecny w jednej trzeciej krajów Europy. Coolshop obsługuje 2 miliony stałych klientów, oferując szeroki asortyment niemal 45 tysięcy artykułów największych znanych marek oraz licencjonowanych produktów, w tym duńskich, szwedzkich i norweskich firm. Wszystko to bez konieczności subskrypcji i w atrakcyjnych cenach. Debiut na polskim rynku to część dynamicznej ekspansji firmy, która w ciągu ostatnich pięciu lat niemal trzykrotnie zwiększyła swoje przychody, osiągając prawie 1 miliard złotych w 2023 roku.

Rywalizacja w segmencie e-commerce zaostrza się

Coolshop jest częścią grupy Cool Group, założonej w Danii w 2002 roku przez braci Marka i Mike’a Nielsenów. Firma, która zaczynała w garażu, teraz skupia 18 firm i organizacji oraz zatrudnia 800 pracowników w 14 krajach. Grupa inwestuje w handel detaliczny, modę, technologię, innowacje biznesowe, produkty spożywcze oraz doświadczenia związane z podróżowaniem. W Polsce za lokalny oddział Coolshop odpowiada Andrzej Rzym, który wcześniej z sukcesami rozwijał działalność duńskiej firmy Dangaard Group w naszym kraju.

Mark Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group, wyraził entuzjazm związany z wejściem na polski rynek. „Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią” – powiedział Nielsen. Warto również zaznaczyć, że Coolshop angażuje się społecznie poprzez fundację CoolUnite, która wspiera chore i bezbronne dzieci, organizując m.in. charytatywne wyścigi samochodowe Cool Car Race, z których zyski przeznaczane są na pomoc najmłodszym.

Czytaj też: Ważna umowa DHL odmieni rynek e-commerce w Polsce?

Grafika tytułowa: Rupixen / Unsplash