InPost z przydatną nowością! Zwroty jeszcze łatwiejsze?

InPost to jeden z najważniejszych dostawców usług kurierskich w Polsce. Chyba każdy z nas miał już okazję korzystać z Paczkomatów, prawda? Gigant nieustannie rozwija i udoskonala swoje portfolio usług. Efektem tych prac jest bardzo ważna nowość, która pozwoli na m.in. jeszcze wygodniejsze dokonywanie zwrotów towarów zakupionych chociażby w sklepach internetowych!

fot. InPost

Zwrot paczki ustawisz w aplikacji InPost!

Dziś rano mój smartfon przywitał mnie powiadomieniem o aktualizacji aplikacji InPost. Jak się okazuje, była ona związana z wdrożeniem nowej funkcji – możliwości dokonywania zwrotów za jej pośrednictwem. Jak poinformował Rafał Brzoska, prezes InPost, do dokonania zwrotu przesyłki wystarczy kod wygenerowany w aplikacji mobilnej InPost. Dzięki niemu przesyłkę nadamy w dowolnym Paczkomacie znajdującym się w naszej okolicy.

Jak wygląda przygotowanie zwrotu poprzez aplikację InPost?

  • Przede wszystkim upewniamy się, że sklep internetowy z którego usług korzystamy oferuje możliwość zwrotu przesyłki z InPost. Następnie w menu aplikacji wybieramy ikonę ZWRÓĆ. Wpisujemy nazwę sklepu, do którego zwracamy zamówienie i zatwierdzamy odbiorcę.
  • Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych danych, klikamy „zwróć przesyłkę”. Zostanie nam przydzielony kod zwrotu. Będzie wyświetlany w aplikacji InPost oraz zostanie nam on przesłany na adres e-mail.
  • Pakujemy przesyłkę – czyli produkty, które zamierzamy zwrócić do sklepu.
  • Nadajemy przesyłkę w wybranym przez nas Paczkomacie korzystając z kodu zwrotu.

Czytaj też: Netflix i Łódzka Szkoła Filmowa nawiązują współpracę!

Inicjatywa InPostu jest po prostu świetna. Nie każdy ma bowiem w domu drukarkę i często drukowanie etykiety może być problemem. Teraz wystarczy smartfon z aplikacją kliencką dostawcy Paczkomatów. Wykonywanie zwrotów nigdy nie było wygodniejsze!

Grafika tytułowa: InPost