HP i Canva ogłaszają współpracę – demokratyzacja projektowania i druku!
HP Inc. ogłosiło nawiązanie strategicznego partnerstwa z firmą Canva, która prowadzi jedyną na świecie kompleksową platformę do komunikacji wizualnej. Dzięki temu porozumieniu, miliony użytkowników Canvy będą mogły projektować online, tworzyć treści wizualne i lokalnie je drukować. Partnerstwo to przyniesie korzyści zarówno dostawcom usług drukarskich HP (PSP), jak i globalnej społeczności Canvy, umożliwiając płynne projektowanie i drukowanie treści z każdego miejsca, bez kompromisów w zakresie jakości i autentyczności.
Korzystna współpraca z punktu widzenia użytkowników
Cliff Obrecht, współzałożyciel i dyrektor operacyjny firmy Canva, podkreślił znaczenie współpracy, mówiąc: „To partnerstwo dostarczy ogromnej wartości strategicznej i napędzi wzrost liczby klientów obu firm.” Canva, założona w 2013 roku, ma ponad 185 milionów użytkowników miesięcznie, w tym 95 procent firm z listy Fortune 500. Wprowadzenie Canva Print w 2017 roku umożliwiło użytkownikom projektowanie i drukowanie szerokiej gamy produktów – od wizytówek, broszur, ulotek, naklejek, materiałów marketingowych, aż po odzież. Dzięki współpracy z HP, społeczność Canvy zyska dostęp do profesjonalnie drukowanych treści od dostawców usług druku HP z całego świata, a Canva planuje rozszerzenie swojej usługi druku do 150 krajów do 2026 roku.
Wiodące na rynku oprogramowanie automatyzacyjne HP, PrintOS Site Flow, pomoże Canvie w automatyzacji procesów produkcji i wysyłki dla dostawców usług druku. Kompleksowe rozwiązanie HP usprawnia zadania druku, zapewniając spójność kolorów, bezpieczeństwo oraz optymalną wydajność. Jim Towle, Head of Print and Partnerships w firmie Canva, wyraził entuzjazm dla współpracy, mówiąc: „Innowacje HP w zakresie oprogramowania chmurowego, zarządzania jakością i druku cyfrowego są kluczowe dla przyspieszenia rozwoju Canva Print.” Dodatkowo, HP wprowadzi nową subskrypcję Canva Enterprise, wspierając globalne zespoły marketingowe i sprzedażowe HP w bezpiecznym tworzeniu, współpracy i publikowaniu treści wizualnych, co znacząco zwiększy efektywność i innowacyjność firmy.
Czytaj też: HP ZBook Firefly 14 – pogromca Macbooka i Surface razem wziętych
Grafika tytułowa: HP / Canva