HONOR rusza z kampanią świąteczną która pokazuje, jak technologia może połączyć niedocenionych bohaterów
Marka HONOR ogłosiła swoją nową, pełną magii kampanię świąteczną, która kładzie nacisk na bohaterów niezauważanych w tłumie – tych, którzy ze względu na wykonywane zawodowe obowiązki nie mogą spędzić Bożego Narodzenia z najbliższymi. W kampanii, zainaugurowanej na oficjalnych profilach marki na Facebooku i Instagramie, HONOR podkreśla poświęcenie osób pracujących w okresie świątecznym oraz ukazuje, jak technologia może pomóc w utrzymaniu więzi rodzinnych.
Doceńmy cichych bohaterów
Zaangażuj się i uhonoruj swojego Niedocenionego Bohatera! Marka HONOR zachęca do udziału w konkursie, gdzie użytkownicy mediów społecznościowych mogą podziękować swoim osobistym bohaterom, zgłaszając ich do konkursu. Wystarczy odnaleźć post o Niedocenionych Bohaterach na oficjalnych profilach HONOR na Facebooku lub Instagramie i w komentarzu podzielić się historią wyjątkowego bohatera oraz powodem, dla którego zasługuje na wyjątkowy prezent – smartfon marki HONOR. Zgłoszenia będą przyjmowane do 22 grudnia 2023 roku, a dwa najlepsze wpisy zostaną nagrodzone pakietem smartfonów HONOR Magic5 Pro i HONOR 90 dla zgłaszającego i jego Niedocenionego Bohatera.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki wynika, że Polacy najczęściej uznają za niedocenionych bohaterów wolontariuszy (32%), nauczycieli (22%), sprzątaczki (22%), rolników (22%) oraz pracowników opieki medycznej (22%). Choć ich wkład w społeczeństwo jest ogromny, często zapominamy o ich poświęceniach. Dlatego HONOR dedykuje im swoją kampanię, by przypomnieć, jak ważna jest ich rola. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu na oficjalnych profilach marki.
Czytaj też: HONOR Magic V2 najlepiej sprzedającym się składanym smartfonem na rynku chińskim!
Grafika tytułowa: HONOR