Google stawia na rebranding marki Fitbit
Koncern Google nie od dziś przejawia spore ambicje w segmencie elektroniki noszonej. Z tego też powodu, już jakiś czas temu Amerykanie przejęli popularną markę Fitbit – między innymi w celu wykorzystania jej autorskich rozwiązań na pokładzie własnych urządzeń. Nie zaprzestali jednak wspierania marki Fitbit poprzez wprowadzanie na rynek kolejnych urządzeń. Teraz natomiast stawiają na rebranding.
Chęć wzmocnienia marki Google?
Do tej pory, po przejęciu marki Fitbit przez koncern z Mountain View, akcesoria sportowe były sprzedawane pod marką Fitbit by Google. W najbliższym czasie jednak Amerykanie planują rebranding, który może przyczynić się do wzmocnienia marki Google jako takiej. Jak się bowiem okazuje, elektronika noszona dla fanów aktywności fizycznej będzie teraz sprzedawana pod marką Google Fitbit.
Można się jednak było tego spodziewać. Dość wyraźną oznaką nadchodzących zmian było zreorganizowanie przez amerykański koncern działów związanych z hardware i popularnymi markami takimi, jak Pixel, Nest i Fitbit. Czy wspomniane zmiany przełożą się także na znaczące przetasowania w portfolio produktowym amerykańskiego giganta? Tego dowiemy się już wkrótce. Być może pierwsze wzmianki pojawią się już na majowym Google I/O 2024.
Czytaj też: AI dla iPhone? Apple szuka pomocy u Google!
Grafika tytułowa: Kamil S / Unsplash