Esport, puchar i pierścienie
Wysadzany klejnotami puchar, złote pierścienie i spora ilość aktualnych środków płatniczych, no tak … Czasy się zmieniają, priorytety pozostają.
Przyjemne z pożytecznym to sukces odwieczny – jak rapowali klasycy.
Mistrzostwa Świata League of Legends należą do najbardziej prestiżowych wydarzeń esportowych. Drużyny z całego świata rywalizują o spory zastrzyk gotówki oraz o historyczny Summoner’s Cup.
Nowe partnerstwo między wydawcą gry Riot Games a producentem luksusowych samochodów Mercedes – Benz przynosi kolejną nagrodę dla Mistrzów Świata 2021.
Po raz pierwszy zwycięzcy Worldsów otrzymają mistrzowskie precjoza, idealnie pasujące do pucharu. Każdy członek zwycięskiej drużyny otrzyma swój indywidualny pierścień podczas ceremonii wręczania trofeów po Wielkim Finale.
Same pierścienie mają wygrawerowany emblemat mistrzostw oraz logo Mercedes-Benz znajdujące się po bokach. Niebieski kolor dominujący na imprezie podkreśla wysadzany klejnotami środek.
To partnerstwo to tylko ostatnie z nieustannych wysiłków Riot na rzecz współpracy z luksusowymi markami. W 2019 roku Summoner’s Cup powstał we współpracy z Louisem Vuittonem, a trofeum 2021 LPL Summer Split Championship zostało stworzone przez Tiffany & Co.
Fazy pucharowe Mistrzostw 2021 właśnie się rozpoczynają, na placu boju po fazie grupowej pozostało osiem drużyn: EDG, RNG, Cloud9, Gen.G, MAD Lions, Damwon Kia, Hanwha Life i T1.