Crypto.com inwestuje w Fnatic

Platforma kryptograficzna Crypto.com została globalnym partnerem brytyjskiej organizacji esportowej Fnatic.

Według komunikatu prasowego umowa o wartości 15 milionów dolarów będzie obowiązywać przez najbliższych 5 lat i jest pierwszą inwestycją firmy w sport elektroniczny. Dotychczasowi partnerzy giganta kryptowalut z dziedziny sportowej to takie wielkie marki jak: Formuła 1 , Lega Serie A, Aston Martin Cognizant Formuła 1, Montreal Canadiens, Paris Saint-Germain czy UFC.

Oprócz 10 milionów klientów na całym świecie, Crypto.com może się również pochwalić najpopularniejszą na świecie kartą kryptograficzną, która jest dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie. Aplikacja firmy jest również w pierwszej dziesiątce aplikacji finansowych w App Store i Google Play. Na początku tego roku Crypto.com ogłosił również plan, aby w ciągu 18 miesięcy stać się firmą ujemną pod względem emisji dwutlenku węgla, oferując branży ścieżkę i model dla „czystego krypto”.

Kris Marszalek , współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, powiedział: „Jesteśmy naprawdę podekscytowani rozpoczęciem w pełni zintegrowanego partnerstwa z Fnatic, co stanowi kamień milowy dla naszej branży. Z ponad 200 mistrzostwami ich drużyna słusznie ugruntowała swoją pozycję jako wiodąca drużyna w esporcie”.

Wielopłaszczyznowe partnerstwo sprawi, że logo Crypto.com pojawi się na koszulkach zespołu Fnatic, który zaoferuje swoim fanom, oprócz licznych nagród możliwości poznania nowoczesnych instrumentów finansowych. W najbliższej przyszłości partnerzy wprowadzą również nowe produkty cyfrowe, takie jak ekskluzywne NFT Fnatic.

Dyrektor generalny Fnatic, Sam Mathews , oświadczył: „W ramach tego partnerstwa światowi liderzy esportu i kryptowalut łączą siły w celu przełomowej, długoterminowej współpracy. Fnatic może pochwalić się jedną z najbardziej powiązanych, zaangażowanych i wspierających baz fanów na świecie, a ta przełomowa umowa z Crypto.com pozwala nam dalej zaspokajać ich codzienne potrzeby. Ponieważ kryptowaluta staje się popularną metodą płatności, nigdy nie było lepszego czasu, aby pomóc naszym fanom podejmować mądrzejsze, zdrowsze i przyszłościowe decyzje dotyczące tej dziedziny finansów”.