Cisco Webex dostępny w samochodach Ford i Lincoln

Cisco i Ford Motor Company ogłosiły, że aplikacja Webex jest teraz dostępna w ramach Ford and Lincoln Digital Experience. To przełomowe wydarzenie umożliwi klientom Forda i Lincolna korzystanie z wyjątkowego doświadczenia, zapewniając swobodę pracy z dowolnego miejsca na świecie dzięki płynnej łączności i komfortowi spotkań.

Ważne rozwiązanie dla komfortu spotkań w trasie

Cisco Webex staje się pierwszą platformą komunikacyjną na świecie, która wprowadza immersyjne spotkania i połączenia audio w Ford i Lincoln Digital Experience. Dzięki współpracy obu firm, opracowano niestandardowe rozwiązania zoptymalizowane pod dostępne pojazdy, przekształcając je w prawdziwą alternatywną przestrzeń roboczą poza domem lub biurem. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji Webex, usuwanie szumów staje się łatwe i efektywne. Kierowcy teraz mogą dołączać do spotkań i połączeń Webex z poziomu ekranu dotykowego w pojeździe. Nawet gdy pojazd jest zaparkowany, kierowcy mogą aktywnie uczestniczyć w spotkaniach, oglądając wideo innych zdalnych uczestników, udostępniając treści i dzieląc się reakcjami, tak jakby byli w biurze lub w domu.

Aplikacja Webex jest już dostępna do pobrania z poziomu Google Play w pojazdach wyposażonych w Ford and Lincoln Digital Experience. Wśród obsługiwanych pojazdów jest nowy Lincoln Nautilus 2024, a wkrótce również Lincoln Aviator 2025 i Ford Explorer 2025. Dzięki tej innowacyjnej integracji, kabina w samochodach Forda i Lincolna może stać się prawdziwą alternatywną przestrzenią roboczą, umożliwiającą klientom pracę z dowolnego miejsca bez konieczności korzystania z tabletu, smartfona lub laptopa.

Czytaj też: Pick-upy Ford – od narzędzia pracy do ikony stylu życia

Grafika tytułowa: Cisco / Ford