Baseus otwiera oficjalne przedstawicielstwo i biuro w Polsce
Baseus, globalny producent praktycznych i estetycznych urządzeń elektroniki użytkowej, otwiera oficjalne przedstawicielstwo i biuro w Warszawie. Oddział w Polsce będzie kierował działaniami w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej i w krajach nordyckich.
Marka Baseus powstała w 2011 roku w mieście Shenzen w Chinach. Jej nazwa pochodzi od zwrotu „base on user”, co oznacza „skoncentrowany na użytkowniku, na jego potrzebach i doświadczeniach produktu”. Przez 12 lat istnienia, producent zaskarbił sobie sympatię użytkowników na całym świecie oferując dobrej jakości urządzenia w atrakcyjnej cenie. Na naszym rodzimym rynku marka zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży ładowarek na Allegro. W Chinach Baseus jest liderem w sprzedaży ładowarek z azotkiem galu, a w ujęciu globalnym – w sprzedaży elektroniki na AliExpress oraz w sprzedaży powerbanków i stacji dokujących na Amazonie.
Oficjalnie – Baseus otwiera oddział w Polsce!
Dziś urządzenia Baseus dostępne są w ponad 100 krajach na całym świecie. Wśród nich jest także Polska, jednak dotychczas w naszej części globu firma nie posiadała oficjalnego oddziału i przedstawicielstwa. Teraz się to zmieni. Dlaczego?
– Nasza marka jest obecna w Polsce już od kilku lat. To dla nas bardzo ważny rynek, a utworzenie oficjalnego oddziału postrzegamy jako rozpoczęcie nowego etapu i kolejny krok na drodze rozwoju w tej części Europy. Będziemy dalej inwestować w badania, ulepszać nasze produkty i stawiać przed sobą kolejne wyzwania, by dostarczać użytkownikom w Polsce nowoczesne technologie – mówi Peter Bi, Baseus Country Manager CEE Team.
Oficjalne przedstawicielstwo Baseus w Polsce oznacza, że użytkownicy otrzymają dostęp do jeszcze szerszego portfolio produktów marki. Co więcej, Baseus zapowiada inwestycje w badania rynkowe, co pozwoli na dostosowanie palety oferowanych produktów do potrzeb konsumentów. Zgodnie z przyjętą strategią marketingową i nowym sloganem „Simple for more”, firma chce dostarczać innowacyjne i przyjazne konsumentom urządzenia i akcesoria, aby ich życie stawało się łatwiejsze.
– Naszym celem jest zdobycie wiodącej pozycji na polskim i europejskim rynku, by zaspokoić potrzeby technologiczne mieszkańców tej części świata. Tworzymy praktyczne i estetyczne produkty dostosowane do nowoczesnego stylu życia. Dzięki realizowaniu długoterminowej strategii potrafimy znaleźć balans między jakością, funkcjonalnością i ceną. Równocześnie wierzymy, że zawsze jest miejsce na ulepszenia i odkrywanie nowych rozwiązań technologicznych – dodaje Peter Bi.
Czytaj też: Nowy tablet Motorola w drodze!
Grafika tytułowa: Headway / Unsplash