Allegro zadebiutowało w Czechach!

Kupujący z Czech uzyskali możliwość korzystania z allegro.cz – lokalnej wersji platformy Allegro, która została w pełni dostosowana do ich potrzeb i wymagań. Uruchomienie tej platformy to ważna zmiana również dla polskich sprzedawców, którzy będą mieli możliwość rozszerzenia swojego biznesu na nowy rynek, przy wykorzystaniu już dobrze znanych im narzędzi oraz zachowaniu pełnej kontroli nad lokalną ofertą – w tym asortymentem, cenami i metodami dostawy. Co więcej, Allegro przygotowało szereg udogodnień, w tym międzynarodowy program Smart! oraz obsługę zamówień z Czech w ramach One Fulfillment by Allegro.

fot. Allegro

Jedna platforma, międzynarodowa sprzedaż

Nowa platforma działa na zasadzie „wystaw raz, sprzedawaj wszędzie”, co oznacza, że zarejestrowani sprzedający na allegro.pl nie muszą tworzyć nowego konta na nowej stronie. Mogą korzystać ze swojego dobrze znanych panelu do zarządzania sprzedażą. Ponadto Allegro pomoże w tłumaczeniu ofert, przeliczaniu cen oraz, co jest najważniejsze – w budowaniu popytu na lokalnym rynku. Firma zapewnia również gotowe rozwiązania logistyczne w ramach programu „Wysyłam z Allegro”, co umożliwi realizację dostaw przez znanych przewoźników, takich jak DHL, DPD czy Poczta Polska.

„Czechy to bardzo perspektywiczny rynek nie tylko dla nas jako marketplace’u, ale także dla naszych partnerów. To dla nich szansa, by dotrzeć do nowej grupy kupujących i rozwijać swój biznes na zupełnie nową skalę. Jestem dumny, że jako Allegro dostarczamy przedsiębiorcom rozwiązania umożliwiające wyjście ze swoją ofertą za granicę. I, że jak już dziś pokazują liczby, robimy to skutecznie: już pierwszego dnia działania platformy w Czechach mamy tam aktywnych około 100 milionów ofert. Potwierdza to nie tylko duże zainteresowanie eksportem z Allegro, ale również atrakcyjność oferowanych przez nas narzędzi do sprzedaży międzynarodowej.” – Alvise Favara, Chief Commercial Officer w Allegro

Po przejęciu Grupy MALL i WE|DO, uruchomienie Allegro w Czechach jest kolejnym krokiem w międzynarodowej ekspansji firmy oraz realizacji jej ambicji, aby stać się wiodącą platformą e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Eksperci związani z Allegro szacują, że lokalna baza klientów platformy i jej partnerów w tym regionie Europy zapewnia im nawet kilkuletnią przewagę nad konkurencją w budowaniu pozycji za naszą południową granicą.

Czytaj też: Pierwsza kamera IP Synology – BC500

Grafika tytułowa: Allegro