Nowy Peugeot E-3008 z sukcesem komercyjnym
Wprowadzenie na rynek nowego modelu PEUGEOT E-3008 okazało się prawdziwym sukcesem komercyjnym. Zaledwie dwa miesiące od rozpoczęcia sprzedaży w Europie, klienci złożyli już 50 000 zamówień, z czego 25% dotyczy wersji w 100% elektrycznej. Model ten zadebiutował w marcu we Francji, a w maju trafił na pozostałe kluczowe rynki europejskie, szybko przekraczając założone cele sprzedażowe.
Rekordowy sukces nowego modelu SUV-a
PEUGEOT E-3008 wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojemu nowatorskiemu designowi oraz zaawansowanej technologii. SUV typu fastback został zaprojektowany z myślą o efektywności, a nowa generacja panoramicznego PEUGEOT i-Cockpit® zapewnia wyjątkowe doznania z jazdy. Model ten oferuje także imponujący zasięg do 680 km w trybie elektrycznym, co jest możliwe dzięki nowej platformie Stellantis – STLA Medium. Ten SUV nie tylko zachwyca stylistyką, ale również oferuje wysoką wydajność i komfort użytkowania.
Sukces PEUGEOT E-3008 potwierdza zaangażowanie marki w promowanie elektromobilności. Z 25% udziałem wersji elektrycznych, model ten przewyższa średnią w segmencie, prezentując innowacyjny design i francuską doskonałość technologiczną. Największym zainteresowaniem cieszy się topowa wersja GT, co podkreśla strategię marki w segmencie upper mainstream. Dla klientów dostępne są trzy wersje napędu: Electric 210 KM, Hybrid 136 e-DCS6 oraz Plug-in Hybrid 195 e-DCS7. Dodatkowo, PEUGEOT oferuje program ALLURE CARE, zapewniający kompleksową gwarancję na pojazd do 8 lat/160 000 km. Wkrótce oferta zostanie rozszerzona o wersje Electric 320 Dual Motor AWD i Electric 230 Long Range, co z pewnością przyczyni się do dalszych sukcesów tego modelu.
Czytaj też: Peugeot wprowadza ChatGPT do wszystkich modeli w standardzie
Grafika tytułowa: Peugeot