Baseus chce być kluczowym graczem na rynku słuchawek
Baseus świętuje sukces w segmencie słuchawek bezprzewodowych, zdobywając ponad 2,5% udziału na globalnym rynku słuchawek TWS. Firma intensyfikuje swoje działania, aby utrzymać dynamiczny wzrost. Chińczycy oferują innowacyjne modele o doskonałym stosunku jakości do ceny i stale rozwijają swoje zasięgi na rynkach światowych, w tym na rynku polskim.
W ostatnich miesiącach Baseus wprowadził kilka nowych modeli słuchawek, zaspokajając różnorodne potrzeby użytkowników. Od modeli podstawowych, oferujących doskonałą jakość dźwięku, długi czas pracy na baterii i łatwą obsługę, po zaawansowane modele z aktywnym systemem tłumienia hałasu ANC. Te nowości zdobyły uznanie, szczególnie podczas targów IFA 2023 w Berlinie.
Firma skupia się także na rozbudowie sieci sprzedaży, nawiązując strategiczne partnerstwa z takimi potentatami jak Media Expert, RTV EURO AGD oraz platformą Allegro.pl na polskim rynku. Dodatkowo, intensyfikacja działań marketingowych w segmencie audio przynosi wymierne efekty.
Według raportu Canalys, produkty Baseus stanowią obecnie ponad 2,5% całkowitej sprzedaży globalnych słuchawek TWS. Warto zauważyć, że udział firmy w tym segmencie stale rośnie, a przychody ze sprzedaży produktów audio wzrosły o ponad 200% w okresie od stycznia do listopada 2023 roku w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Podobny trend dotyczy także inwestycji w rozwój i promocję produktów audio marki.
“Patrzymy realistycznie na sytuację na rynku, chcemy umacniać swoją pozycję w tym segmencie i z czasem stać się niezależną marką nr 1 w świecie słuchawek. Elementami tej strategii jest zarówno projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych modeli bezprzewodowych słuchawek, jak i konsekwentne rozwijanie działów firmy odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż tych rozwiązań, lokalnych biur sprzedaży, zespołów ds. marketingu itp. Chcemy, by każdy klient miał łatwy dostęp do naszych słuchawek, oferujących świetną jakość dźwięku oraz bogaty zestaw funkcji w znakomitej cenie. Naszymi partnerami są największe lokalne sieci sprzedaży, w tym Media Expert, RTV EURO AGD, Allegro, X-kom czy Komputronik, cały czas rozbudowujemy sieć partnerów handlowych online i offline, tak by nasi klienci w Polsce mogli w przyszłości jeszcze wygodniej kupować nasze produkty. Liczymy też na opinie i wskazówki od klientów, które pozwolą nam tworzyć nowe, praktyczne i atrakcyjne wizualnie produkty dla polskich użytkowników.” – powiedział Peter Bi, Baseus Country Manager CEE Team Central and Eastern Europe
Czytaj też: Baseus otwiera oficjalne przedstawicielstwo i biuro w Polsce
Grafika tytułowa: Baseus