100 milionów dolarów Diablo: Immortal Mobile
Sensor Tower Store Intelligence podał informację, że mobilna wersja Diablo: Immortal przekroczyła 100 milionów dolarów sprzedaży w globalnych wydatkach graczy w App Store i Google Play.
Od czasu jej premiery 1 czerwca 2022 roku gra stała się jedną z najszybszych gier wideo na urządzenia mobilne, która osiągnęła taki wynik w ciągu zaledwie ośmiu tygodni. Inne popularne gry wyglądają następująco. Niantic Pokémon GO potrzebowało dwóch tygodni, aby osiągnąć ten kamień milowy, a Fire Emblem Heroes, 10 tygodni.
25 lipca 2022 r. NetEase uruchomiło „Diablo: Immortal” w Chinach. Dwa dni przed premierą gry jej aplikacja była najczęściej pobieraną w Apple App Store. W dniu premiery gra zajęła trzecie miejsce na liście najlepiej sprzedających się gier. 26 lipca osiągnęła pierwszą lokatę, wyprzedzając „Peace Elite” firmy Tencent.
Krajem, w którym gra sprzedaje się najlepiej są zdecydowanie Stany Zjednoczone. Drugie miejsce zajęła Korea Południowa, a trzecie Japonia. App Store odpowiada za około 59% łącznych globalnych wydatków graczy, a Google Play za około 41%.
Jako pierwsza gra mobilna Blizzarda, Diablo Immortal jest pozycjonowana jako arcydzieło na poziomie 3A w wersji mobilnej. Gra prezentuje swój unikalny mroczny styl i wspaniały świat serii Diablo, a także tworzy nową historię i rozgrywkę.
Czytaj także: Diablo Immortal – pierwsze wrażenia z Bety na peceta