BLAST poszerza zasięgi nadawcze

BLAST Premier – uruchomiona w 2020 roku profesjonalna liga esportowa Counter-Strike: Global Offensive zapewniła sobie 35 umów medialnych. Zmagania zawodników w obecnym sezonie rozgrywek będą dostępne łącznie w 130 kanałach telewizyjnych w 25 językach na całym świecie.

Dzięki połączeniu sieci telewizyjnych i platform internetowych, transmisja BLAST Premier obejmie wszystkie główne regiony esportowe na całym świecie. Należą do nich: Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja, Skandynawia i WNP.  Rozszerzone portfolio transmisji organizatora turnieju jest wynikiem połączenie odnowień z dotychczasowymi partnerami oraz szereg nowych umów dotyczących praw medialnych.

Partnerzy  medialni BLAST Premier to, m.in. duński nadawca publiczny TV2 , azjatycka sieć telewizyjna Astro , afrykański serwis OTT StarTimes . Nadają również: brazylijski streamer Alexandre 'Gaules’ Borba i rosyjski serwis streamingowy WePlay .

Zgodnie z komunikatem prasowym, BLAST pracuje nad dalszym zwiększaniem zasięgów globalnych praw medialnych. Jest to zgodne z szerszymi planami firmy dotyczącymi wzrostu i ekspansji.

Alexander Lewin, wiceprezes ds. dystrybucji i programowania w BLAST , skomentował: „Cieszymy się, że możemy rozpocząć sezon 2022 z najszerszą dystrybucją w naszej historii. Od momentu powstania, dwa lata temu BLAST Premier jest na ścieżce szybkiego wzrostu. Jest teraz dostępny w ponad 25 językach na całym świecie. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z ogromną większością naszych obecnych licencjobiorców. Z radością witamy tak wielu nowych partnerów w rodzinie BLAST”.

Czytaj także: https://conowego.pl/aktualnosci/w-branzy-gier-wrze-czy-sony-kupi-ea-115200