IFA 2023: Hisense sponsorem UEFA EURO 2024™
Firma Hisense ogłosiła dzisiaj, podpisanie umowy jako globalny sponsor UEFA EURO 2024™. Do podjęcia decyzji zachęciła ją wcześniejsza współpraca z europejską federacją w 2016 i 2020 roku oraz owocny sponsoring Mistrzostw Świata FIFA 2022™. Hisense w ramach umowy zyska również prawa sponsorskie do europejskich kwalifikacji UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Znany koncern wspiera sport
Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA, docenił przedłużenie partnerstwa przez Hisense i skomentował: „Jestem zachwycony, że Hisense potwierdza swoje zaangażowanie w europejską piłkę nożną jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, które będzie już trzecim z rzędu wspólnym EURO. Ich technologie pomagają uczynić piłkę nożną bardziej dostępną i przyjemną dla fanów na całym świecie”.
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnego rozwoju Hisense i budowania rozpoznawalności marki na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat znajomość marki Hisense poza Chinami wzrosła prawie dwukrotnie, a sponsoring i powiązania z turniejami znacząco przyczyniły się do wzrostu świadomości marki za granicą o 25 punktów procentowych.
Po ogłoszeniu informacji na temat sponsoringu UEFA EURO 2024™ Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, zauważył w czasie swojego wystąpienia na targach IFA 2023:
„Sponsoring sportowy jest świetnym sposobem na budowanie zaufania do naszej marki. Dzięki niemu Hisense jest w stanie nawiązać relacje z konsumentami na całym globie. Aby kontynuować wzrost rozpoznawalności marki, Hisense zapewni fanom na całym świecie wyjątkowe wrażenia podczas oglądania UEFA EURO 2024™!”.
Czytaj też: IFA 2023: EZVIZ prezentuje rozwiązania dla domu
Grafika tytułowa: Hisense