Sandisk i Crayola nawiązują współpracę

Marki Sandisk i Crayola ogłosiły współpracę przy stworzeniu pierwszej oficjalnie licencjonowanej pamięci USB marki Crayola. Nowa linia nosi nazwę SANDISK Crayola USB-C Flash Drive i łączy funkcjonalność z kreatywnym designem inspirowanym kredkami. To próba zwrócenia uwagi na bezpieczne przechowywanie danych wśród najmłodszych.

Crayola od ponad 120 lat inspiruje artystów i młodych twórców na całym świecie. Sandisk natomiast jest jednym z liderów rynku pamięci flash i przechowywania danych. Nowości sygnowane logo znanych marek mają kształt kredki i opakowanie przypominające pudełko kredek Crayola. Dostępne są w czterech cieszących oko i zwracających uwagę kolorach – Mango Tango, Cerulean Blue, Electric Lime, Vivid Violet.

Nowe pamięci wyposażono w złącze USB-C, które nadaje im uniwersalny charakter. Można je podpiąć do dowolnego urządzenia mobilnego uwzględniającego tą technologię. Poza tym użytkownicy mogą liczyć na wsparcie aplikacji SANDISK Memory Zone, która pomaga tworzyć kopie zapasowe oraz organizować i przenosić dane między urządzeniami z systemami Windows, macOS i Android.

„Kreatywność przybiera różne formy, a naszym zadaniem jest chronić ją i ułatwiać dzielenie się jej efektami. Współpraca z Crayolą łączy nasze doświadczenie w przechowywaniu danych z marką, która od pokoleń inspiruje twórców, oferując uczniom, rodzicom i nauczycielom radosny, pełen nostalgii sposób na zachowanie swojej kreatywności.”

Philippe Willams, dyrektor ds. rozwoju biznesu i partnerstw strategicznych w Sandisk

Pamięci są już dostępne na stronie www.shop.sandisk.com i w wybranych sklepach.

Pojemności i ceny:

  • 64 GB – 68 PLN
  • 128 GB – 91 PLN
  • 256 GB – 132 PLN

Czytaj też: Sandisk zaskakuje graczy – nowe karty microSD i SSD stworzone specjalnie dla ROG Ally!

Grafika tytułowa: Sandisk