Rekordowe wyniki Hisense!

Według danych opublikowanych przez instytut badań rynkowych AVC Revo, światowa sprzedaż telewizorów Hisense w grudniu 2022 roku wyniosła ponad 2,3 mln sztuk. Ten wynik plasuje markę na pierwszym miejscu na rynku międzynarodowym i świadczy o stale rosnącej pozycji marki w branży TV.

fot. Hisense

Dobry marketing gwarancją sukcesu?

To kolejny sukces marki, która w okresie od stycznia do października 2022 roku uplasowała się na drugim miejscu pod względem wolumenu sprzedaży TV na świecie w okresie styczeń – październik 2022. Z raportu AVC Reco przedstawiającego wyniki sprzedaży w branży TV wynika, że, Hisense zajmuje drugie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży na świecie w 2022 roku. Tym samym udział marki w rynku wyniósł 12,06%. Wolumen sprzedaży zagranicznej wzrósł aż o 12,2% w stosunku do poprzedniego roku, odnotowując dynamiczny wzrost w Europie, Japonii oraz na rynkach wschodzących.

Podczas ubiegłorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2022, których Hisense był oficjalnym sponsorem, uwagę widzów przyciągały bandy reklamowe LED z napisem „Hisense TV nr 1 w Chinach, nr 2 na świecie”. Osiągnięty przez Hisense wynik sprzedażowy pokazuje, że marka od lat skutecznie dostarcza klientom na całym świecie rozwiązania premium, które gwarantują satysfakcję na najwyższym poziomie.

Czytaj też: Walka z dzieleniem kont na Netflix nabiera tempa!

Dajcie koniecznie znać w komentarzach której marce Wy zaufaliście, gdy wybieraliście telewizor. Hisense? A może jakiemuś innemu producentowi?

Grafika tytułowa: Hisense