Reklamy na Netflix w tym roku w Polsce?

Netflix mimo problemów, z jakimi musiał sobie radzić w ubiegłym roku, nadal pozostaje najpopularniejszym dostawcą usług VOD w Polsce. W związku z tym, że na niektórych rynkach gigant zaoferował już najtańszy plan z reklamami zastanawiamy się, kiedy rozwiązanie trafi do Polski. Pojawiły się pewne poszlaki w tej kwestii.

Nowy plan nie cieszy się popularnością

Już jakiś czas temu informowaliśmy Was o tym, że Netflix ma problem ze swoim planem, w ramach którego wyświetlane są nam reklamy. Na rynkach, na których zdążył się on pojawić nie wzbudza takiego zainteresowania, jak wstępnie zakładano. Z tego też powodu Netflix musiał zacząć zwracać reklamodawcom pieniądze ze względu na niewyrobione targety. To jednak nie zniechęciło giganta, który chce z nowym typem subskrypcji wkroczyć na kolejne rynki.

Do tej pory nowy plan zadebiutował na rynkach: amerykańskim, brazylijskim, francuskim, włoskim, niemieckim, brytyjskim, australijskim, koreańskim i japońskim. Netflix zamierza rozszerzyć go jeszcze w tym roku na kolejne kraje. Nieoficjalnie wiadomo, że pod koniec 2023 roku powinien zagościć także nad Wisłą, jednak musimy poczekać na potwierdzenie tej informacji w oficjalnym źródle. Powinno to nastąpić na przełomie najbliższych miesięcy.

Czytaj też: Nowe procesory AMD – ceny i dostępność

Dajcie koniecznie znać, czy bylibyście w stanie zaakceptować reklamy w zamian za niższą cenę subskrypcji. Ja zdecydowanie wolę dopłacić, ale nie denerwować się tym, że seans będą przerywały mi treści komercyjne.

Grafika tytułowa: freestocks / Unsplash