Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera marki Urbanista w Polsce!

Szwedzka marka Urbanista zaprezentowała nową serię urządzeń audio, które łączą nowoczesne technologie z ekologicznym podejściem. Seria Solar obejmuje słuchawki nauszne Los Angeles, douszne Phoenix oraz bezprzewodowy głośnik Malibu. Wspólnym mianownikiem tych urządzeń jest wykorzystanie innowacyjnych paneli fotowoltaicznych Powerfoyle™, które umożliwiają ładowanie akumulatorów za pomocą światła naturalnego oraz sztucznego, eliminując konieczność tradycyjnego ładowania kablowego.

fot. Urbanista

Innowacyjne urządzenia audio z panelami słonecznymi

Wszystkie trzy modele oferują zaawansowane funkcje, które podnoszą komfort użytkowania. Słuchawki Los Angeles i Phoenix wyposażono w hybrydową technologię aktywnej redukcji szumów oraz funkcję wykrywania położenia, która automatycznie wstrzymuje i wznawia odtwarzanie muzyki w zależności od tego, czy słuchawki są w uszach. Model Los Angeles zapewnia aż do 80 godzin odtwarzania po pełnym naładowaniu, podczas gdy Phoenix oferuje do 8 godzin pracy i dodatkowe 34 godziny dzięki solarnemu etui ładującemu. Głośnik Malibu, z kolei, zapewnia 20 godzin odtwarzania dzięki wydajnym przetwornikom i solidnej konstrukcji odpornej na wodę i kurz.

Marka Urbanista, znana z łączenia skandynawskiego designu z nowoczesnymi technologiami, rozszerza swoją obecność na rynku – dostępna jest już w 30 tys. sklepów w ponad 90 krajach. Nowe produkty są dostępne w atrakcyjnych cenach: słuchawki Los Angeles kosztują 859 zł, douszne Phoenix 700 zł, a głośnik Malibu 1000 zł.

Czytaj też: TOP 5 – biznesowe słuchawki TWS – styczeń 2023

Grafika tytułowa: Urbanista