Netflix wprowadza plan z reklamami!

O tym, że Netflix zamierza wprowadzić do swojej oferty plan z reklamami mówiło się już od dawna. Dzięki takiemu rozwiązaniu oferta giganta ma stać się bardziej atrakcyjna m.in. na tych rynkach, na których nie radził sobie on z konkurencją ze strony HBO Max oraz Disney+. Ogłoszono właśnie wdrożenie nowego wariantu subskrypcji oraz ceny. Co warto o nim wiedzieć?

Plan z reklamami ulgą dla portfeli?

Nowy plan Netflixa może być wybawieniem dla tych osób, które nie mogą sobie pozwolić na opłacanie dotychczas dostępnych wariantów subskrypcji chociażby ze względu na sytuację ekonomiczną. Mamy na świecie kryzys i niektóre osoby w takiej sytuacji zmuszone są liczyć każdą wydawaną złotówkę. Gigant chce też skutecznie rywalizować z HBO Max czy Disney+, które w wielu krajach dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach.

Plan z reklamami będzie serwował nam treści przeplatane reklamami, wyświetlane w niezbyt imponującej rozdzielczości HD. Same spoty komercyjne będą wdrażane przy wsparciu Microsoftu i zajmować będą od czterech do pięciu minut na godzinę każdego wyświetlanego tytułu. Każda reklama będzie trwała od 15 do 30 sekund.

Co ciekawe, plan Netflixa z reklamami nie trafi na razie do Polski. Pilotażowo sprawdzany będzie od 3 listopada w dwunastu krajach takich jak:

  • Stany Zjednoczone,
  • Australia,
  • Brazylia,
  • Kanada,
  • Francja,
  • Niemcy,
  • Włochy,
  • Japonia,
  • Korea Południowa,
  • Meksyk,
  • Hiszpania,
  • Wielka Brytania.

Jak wygląda kwestia cen? W Europie wahać się będą one między 4,99 a 5,99 euro. W Stanach Zjednoczonych natomiast miesięcznie za nowy abonament trzeba będzie zapłacić 6,99 dolarów.

Czytaj też: Nowe urządzenia Surface oficjalnie!

Dajcie koniecznie znać w komentarzach, czy skusilibyście się na tańszy plan Netflixa z reklamami. Ja osobiście wolę płacić więcej, bo nie mam zamiaru irytować się nachalnymi treściami marketingowymi wyświetlanymi w najmniej oczekiwanych chwilach.

Grafika tytułowa: Souvik Banerjee / Unsplash