Motorola partnerem FIFA Club World Cup 2025™ – wyjątkowy konkurs dla fanów piłki nożnej!

Motorola oficjalnie ogłosiła swoje partnerstwo z FIFA Club World Cup 2025™, stając się smartfonowym partnerem tegorocznej edycji prestiżowego turnieju klubowego. Lenovo – właściciel marki – pełni funkcję oficjalnego partnera technologicznego wydarzenia. Współpraca obejmuje również nadchodzące Mistrzostwa Świata FIFA 2026™, a jej celem jest połączenie pasji do sportu z technologiczną innowacyjnością, która ma uczynić futbol jeszcze bardziej dostępnym i angażującym.

W ramach działań aktywacyjnych Motorola uruchomiła wyjątkowy konkurs skierowany do fanów piłki nożnej. Zakup wybranego modelu z serii moto g pomiędzy 4 a 28 czerwca 2025 roku w jednym z partnerskich sklepów uprawnia do wzięcia udziału w zabawie. Na zwycięzców czeka aż pięć dwuosobowych wyjazdów all-inclusive na mecze półfinałowe i finałowe FIFA Club World Cup 2025™ rozgrywane w Nowym Jorku. To niepowtarzalna okazja, by przeżyć piłkarskie emocje z pierwszego rzędu.

Aby zawalczyć o wyjazd, należy nagrać kreatywny post na Instagramie – film lub zdjęcie prezentujące unikalny talent, np. sztuczki piłkarskie, taniec, śpiew czy umiejętności artystyczne – oraz odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/aś pojechać na FIFA Club World Cup 2025™?”. Niezbędne jest oznaczenie profilu @motorolapolska oraz dodanie hasztagów #MotorolaFIFA i #MotorolaSkills. Następnie trzeba zarejestrować swoje zgłoszenie na stronie internetowej marki.

Partnerstwo Motorola x FIFA to projekt długofalowy. Oficjalna współpraca rozpoczęła się podczas FIFA Beach Soccer World Cup 2025™ na Seszelach. Klubowe Mistrzostwa Świata są kolejnym etapem, w ramach którego Motorola wspiera FIFA i wszystkie 32 drużyny rywalizujące w 63 spotkaniach na 12 stadionach. To najbardziej globalna edycja turnieju w historii, a udział w niej ma pokazać, jak technologia może inspirować sportową społeczność na całym świecie.

Motorola podkreśla, że chce nie tylko wspierać piłkę nożną jako zjawisko kulturowe, ale również tworzyć realne, technologiczne rozwiązania poprawiające doświadczenia kibiców. Dzięki synergii z Lenovo marka planuje wykorzystywać sztuczną inteligencję oraz mobilne innowacje, by zmieniać sposób, w jaki przeżywamy sportowe emocje – zarówno na stadionie, jak i poza nim.

Czytaj też: Motorola prezentuje nową generację smartfonów moto g. Trzy modele z 5G, solidnością klasy premium i niską ceną!

Grafika tytułowa: Motorola