Logitech Extend – nowe rozwiązanie do sal konferencyjnych z BYOD
Logitech zaprezentował nowość dla firm – Logitech Extend, innowacyjne rozwiązanie BYOD (Bring Your Own Device), które ułatwia prowadzenie wideokonferencji w salach konferencyjnych. Dzięki prostemu, jednokablowemu systemowi plug-and-play użytkownicy mogą podłączyć swoje laptopy lub inne urządzenia mobilne przez USB-C, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania. Logitech Extend jest kompatybilny z różnymi platformami wideokonferencyjnymi, co eliminuje problemy z integracją i konfiguracją podczas spotkań.
Rozwiązanie problemów z kompatybilnością
Logitech Extend odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się firmy, stosujące różne systemy operacyjne i aplikacje do wideokonferencji. Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezproblemowe podłączenie się do spotkań, niezależnie od wykorzystywanej platformy, np. Zoom, Microsoft Teams czy Google Meet. W połączeniu z kamerami z serii Logitech Rally Bar, Logitech Extend oferuje idealne wsparcie dla sal konferencyjnych opartych na systemie Android i BYOD, umożliwiając łatwe zarządzanie połączeniami.
Logitech Extend nie tylko ułatwia przeprowadzanie wideokonferencji, ale także oferuje opcję zasilania urządzeń mobilnych do 100W, dzięki czemu uczestnicy spotkań mogą jednocześnie ładować swoje laptopy. Rozwiązanie wspiera zdalne zarządzanie i aktualizacje poprzez Logitech Sync, Zoom Device Management oraz Microsoft Teams Admin Center, co czyni je wygodnym i funkcjonalnym narzędziem dla nowoczesnych firm.
Czytaj też: POP Icon Keys od Logitech oficjalnie!
Grafika tytułowa: Logitech