Grupa Hisense odznaczona prestiżową nagrodą EcoVadis!

Grupa Hisense, jeden z czołowych producentów urządzeń RTV i AGD, została nagrodzona srebrnym medalem EcoVadis w uznaniu za osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Grupa Hisense stawia na zrównoważony rozwój

Grupa Hisense, do której należą marki Hisense i Gorenje, wyznacza ambitne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dotyczą one zmniejszenia zużycia energii dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii, większego wykorzystania w produkcji materiałów pochodzących z recyklingu, zmniejszenia ilości odpadów, promocji zrównoważonego transportu i zwiększenia trwałości łańcucha dostaw. Grupa deklaruje, że do końca 2024 roku wprowadzi opakowania, które w 100% będą nadawać się do recyklingu, będzie poddawać recyklingowi 96% odpadów oraz zmniejszy emisję CO2 w transporcie.

Zmniejszenie wpływu na środowisko poprzez produkcję zrównoważonych urządzeń

Zmniejszenie śladu węglowego marki możliwe jest dzięki optymalizacji wszystkich etapów produkcji – zaczynając od redukcji zużywanej energii, przez wybór wysokiej jakości, trwałych materiałów, kończąc na pakowaniu i transporcie. W tych obszarach grupa Hisense poczyniła znaczące postępy w ciągu ostatnich 5 lat, zmniejszając zużycie wody o 38% oraz energii elektrycznej o 24%. Produkowane w Europie urządzenia Hisense i Gorenje są wykonane z doskonałych, ekologicznych materiałów, które nadają się do recyklingu, a rygorystyczne testy, które przechodzą służą sprawdzeniu ich trwałości. Hisense podkreśla jak istotny w ich strategii zrównoważonego rozwoju jest również łatwy dostęp do części zamiennych oraz łatwość wykonania usługi serwisowej.

Dążenie do większej odpowiedzialności społecznej

Nagroda EcoVadis stanowi uznanie dla zrównoważonych działań w dziedzinie ochrony środowiska, a także aktywności w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Grupa Hisense otrzymała uznanie za promowanie etycznych praktyk biznesowych, takich jak tworzenie równych szans dla wszystkich pracowników oraz kultury dzielenia się wiedzą. W myśl tego Hisense inwestuje w rozwój osobisty i zawodowy pracowników, prowadząc liczne szkolenia i promując ideę work-life balance.

Czytaj też: Hisense prezentuje telewizory ULED X!