Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM w Cinema City

New Age Media i Motorola uruchomiły nowy projekt edukacyjny w sieci kin Cinema City, który ma na celu promowanie odpowiednich zachowań podczas seansów filmowych. W ramach kampanii, na 377 ekranach w 41 kinach będą emitowane spoty z udziałem Janusza Chabiora, znanego z filmów takich jak „Służby specjalne”, „Botox” i „Kobiety mafii”. Chabior w trzech różnych wersjach spotu zachęca widzów, aby skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń i unikali korzystania ze smartfonów. Kreatywną koncepcję oraz produkcję spotów zrealizowała agencja Tigers, a New Age Media odpowiada za ich emisję, która potrwa do końca roku.

Motorola i New Age Media z ważnym przesłaniem do entuzjastów kina

Projekt pod hasłem „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” ma na celu promowanie zdrowych zasad zachowania w kinie. Spoty były nagrywane w jednym z kin Cinema City i stanowią integralną część kampanii mającej na celu edukację widzów. Przekaz spotów jest prosty: ciesz się magią kina i nie rozpraszaj innych korzystaniem ze smartfona. Kampania jest również okazją do zaprezentowania nowych modeli smartfonów marki Motorola, w tym ikonicznego, składanego motorola razr 50 ultra oraz flagowca edge 50 ultra.

Janusz Chabior, który użyczył swojej twarzy projektowi, podkreśla znaczenie kampanii w edukacji widzów kinowych. – Pomysł ze spotem, w którym razem z Motorolą namawiamy do oglądania, doświadczania i przeżywania kina od razu mi się spodobał. Nie patrz w ekran smartfona, tylko na kinowy. Takie hasło powinno wisieć na drzwiach każdej sali kinowej w Polsce – mówi Chabior. Dzięki tej inicjatywie, widzowie będą mogli cieszyć się pełnią kinowych wrażeń bez zakłóceń, jednocześnie zapoznając się z najnowszymi technologiami Motorola.

Czytaj też: Motorola prezentuje moto g85 5G. Ciekawa propozycja dla mniej wymagających?

Grafika tytułowa: Motorola