Disney+ zawalczy o powrót subskrybentów?
Trudny czas dla platformy Disney+. Na skutek zawirowań odnotowała ona znaczny odpływ subskrybentów. Skala jest dość poważna, bo mowa o utracie aż 1,7 mln widzów w ciągu tygodnia. To poważny cios. Dlatego też Disney nie zamierza siedzieć z założonymi rękoma, tylko działać.
Do ucieczki subskrybentów z platformy przyczyniły się kryzys wizerunkowy po zawieszeniu programu „Jimmy Kimmel Live!” oraz – według wielu osób – podwyżki cen abonamentu. Co zamierzają z tą sytuacją zrobić właściciele platformy? Przede wszystkim skupią się nad poprawkami w ramach samej aplikacji, która ma być bardziej przyjazna użytkownikom.
Zanosi się na całkowity redesign aplikacji. Pojawi się w niej m.in. nowy pasek nawigacji i centralna zakładka „For You” odpowiedzialna za spersonalizowane rekomendacje treści. Poza tym od 8 października Hulu zastąpi markę Star w międzynarodowej wersji aplikacji Disney+. Programiści Disney’a zamierzają też wprowadzi również widżety dla systemu iOS, które pozwolą na szybki dostęp do ulubionych materiałów.
Czy to pomoże zażegnać wizerunkowy kryzys? Przekonamy się za jakiś czas.
Czytaj też: Disney, Pixar i Gwiezdne Wojny w Samsung Art Store – nowa kolekcja dostępna globalnie
Grafika tytułowa: Thibault Penin / Unsplash

