Ceny usług strumieniowych Paramount w górę!

Paramount Global poinformował, że podniesie ceny swojej flagowej usługi przesyłania strumieniowego na niektórych rynkach.  

W obliczu kryzysu na rynku reklamowym odnotowano niższe od oczekiwanych przychody kwartalne.  

Wśród powodów wymienia się rosnące ceny, wyższe koszty finansowania zewnętrznego, zmniejszający się popyt konsumentów na produkty i usługi oraz niepokoje geopolityczne w niektórych częściach świta.

Przychody z reklam telewizyjnych spadły o 7% w ciągu trzech miesięcy. I to pomimo wzrostu w reklamach politycznych po listopadowych wyborach w USA.

Paramount+ zyskał rekordową liczbę 9,9 miliona subskrybentów, częściowo dzięki transmisji strumieniowej przebojowego filmu „Top Gun: Maverick”.

W zeszłym miesiącu firma poinformowała, że ​​zintegruje Showtime , znane z popularnych programów, w tym „Billions”, „Yellowjackets” i „Dexter”, z Paramount + na różnych platformach jeszcze w tym roku, ponieważ priorytetowo traktuje usługi przesyłania strumieniowego.

Dyrektor naczelny Bob Bakish powiedział, że firma planuje w tym roku podnieść ceny swoich poziomów Paramount+ Premium i Essential w Stanach Zjednoczonych i na niektórych rynkach poza USA.

Według danych Refinitiv całkowity przychód wzrósł o 2% do 8,13 miliarda dolarów w kwartale, ale nie spełnił oczekiwań, które wynosiły 8,16 miliarda dolarów.

Czytaj także: Gdzie strumyk płynie z wolna…