Nikon z pierwszym salonem firmowym w Polsce
Nikon otworzył w Warszawie Nikon Plaza. Jest to pierwszy w Polsce firmowy salon marki. Miejscówka znajduje się w centrum handlowym Złote Tarasy. To przestrzeń łącząca sklep, studio, centrum edukacyjne i miejsce pracy twórczej.
Otwarcie Nikon Plaza to ważny krok w rozwoju Nikon w Europie. Polska została wybrana ze względu na stabilny rynek foto-wideo i dużą aktywną społeczność użytkowników. Rosnące zainteresowanie systemem Nikon Z i Akademią Nikona potwierdza potencjał lokalnych twórców. Inwestycja ma zacieśnić relacje marki z użytkownikami oraz podkreślać znaczenie polskiego rynku.

Salon został zaprojektowany jako wielofunkcyjna przestrzeń skupiająca sprzedaż, edukację, inspirację i wsparcie techniczne. Nikon Plaza jest miejscem dla amatorów, półprofesjonalistów i zawodowców, którzy mogą testować sprzęt i korzystać z wiedzy ekspertów.
Przy wejściu znajduje się strefa Touch & Try, umożliwiająca swobodne testowanie aparatów i obiektywów. Integralną częścią salonu jest też profesjonalne studio fotograficzne. Obok znajduje się sala Akademii Nikona z mobilnymi szklanymi ścianami, które można otworzyć podczas dużych wydarzeń. To miejsce będzie służyć warsztatom, wykładom i spotkaniom z fotografami i twórcami wizualnymi. W salonie znajdują się strefa serwisowa i zakupowa. Nikon Plaza znajduje się na II piętrze Złotych Tarasów i działa w godzinach otwarcia centrum, także w niedziele handlowe.
Czytaj też: Nikon startuje z zimową promocją!
Grafika tytułowa: Nikon

