Piotr Fronczewski nowym głosem aplikacji ElevenReader od ElevenLabs

Piotr Fronczewski został nowym głosem aplikacji ElevenReader, stworzonej przez polską firmę ElevenLabs. Kampania wprowadzająca produkt na rynek powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung von Matt i podkreśla potencjał technologii text-to-speech w codziennym użytkowaniu. Dzięki charakterystycznej barwie głosu aktora, nawet najbardziej techniczne treści zyskują emocjonalny wymiar.

Aplikacja ElevenReader pozwala na wygodne przekształcanie dowolnych tekstów – od stron internetowych po dokumenty PDF – w naturalnie brzmiącą mowę. To kolejna innowacja od ElevenLabs, pierwszego polskiego jednorożca technologicznego, który osiągnął wycenę ponad 3 miliardów dolarów, rozwijając rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. W ElevenReader użytkownicy mogą wybierać spośród wielu kultowych głosów, takich jak James Dean czy John Wayne.

Kampania z udziałem Piotra Fronczewskiego obejmuje działania w mediach społecznościowych, reklamę DOOH, emisję w radiu, Spotify oraz współpracę z influencerami. Produkcją materiałów zajęła się agencja Shoot Me, a zakupem mediów – Media Hub. Twórcy kampanii podkreślają, że zależało im na stworzeniu wrażenia, jakby Fronczewski osobiście towarzyszył użytkownikowi podczas odsłuchu.

Dynamiczny rozwój technologii TTS (text-to-speech) sprzyja rosnącej popularności takich rozwiązań jak ElevenReader. Według danych Global Market Insights, wartość tego rynku w 2023 roku wyniosła 4 miliardy dolarów, a prognozy przewidują wzrost o 14% rocznie do 2032 roku. Rozwój AI oraz przetwarzania języka naturalnego stwarzają nowe możliwości w sposobie konsumowania treści.

Wprowadzenie ElevenReader na polski rynek to kolejny krok ElevenLabs w kierunku popularyzacji zaawansowanych technologii głosowych. Aplikacja łączy wygodę użytkowania z najwyższą jakością brzmienia, odpowiadając na potrzeby współczesnych odbiorców szukających elastycznego dostępu do treści w dowolnym miejscu i czasie.

Grafika tytułowa: ElevenLabs