Ważna kooperacja Prime Video oraz SkyShowtime
Serwisy VOD cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Choć Prime Video od Amazona oraz SkyShowtime daleko do popularności takiej, jaką cieszą się Netflix, Max czy Disney+, to owi dostawcy usług postawią w najbliższym czasie na ciekawą kooperację. Co to oznacza dla subskrybentów?
Użytkownicy Prime Video z dostępem do SkyShowtime
Współpraca Amazona ze SkyShowtime zaowocuje dostępnością nowych produkcji w ofercie Prime Video. Pilotażowo zmiany zostaną wdrożone już od 1 lipca tego roku w Hiszpanii. Kolejnymi krajami, w których oferta SkyShowtime trafi do Prime Video mają być Polska, Holandia i Szwecja. Tutaj jednak daty związane z dostępnością zostaną ogłoszone nieco później. Miejmy nadzieję, że Amerykanie nie będą nam kazali czekać zbyt długo na te wieści.
Oczywiście oferta SkyShowtime w ramach Prime Video nie będzie dostępna bezpłatnie. Za dostęp do sporej bazy filmów i seriali trzeba będzie bowiem zapłacić 24,99 złotych miesięcznie – tyle, ile standardowo przy opłaceniu SkyShotwtime w wariancie bez reklam. Przedstawiciele SkyShowtime z pewnością liczą na to, ze Amazon pomoże spopularyzować ich usługę.
„Jest nam miło ogłosić współpracę z Amazon i udostępnienie oferty SkyShowtime na Prime Video. To partnerstwo pozwala nam rozszerzyć zasięg na niektórych z naszych kluczowych rynków, dając klientom Amazona możliwość obejrzenia naszych seriali na wyłączność, a także zobaczenia hitów filmowych oraz naszych lokalnych produkcji oryginalnych.”
Monty Sarhan, SkyShowtime CEO
Czytaj też: Prime Video wkrótce z reklamami
Grafika tytułowa: Thibault Penin / Unsplash