Intensywny rozwój VIVEPORT – 90% przychodów dla twórców!
Podczas tegorocznej konferencji Game Developers Conference (GDC), VIVEPORT od HTC, wiodący sklep z grami i aplikacjami dla XR, ogłosił znaczący wzrost udziału twórców w zyskach ze sprzedaży treści XR. Począwszy od 1 kwietnia 2024 r., programiści będą zachowywać aż 90% przychodów z gier i aplikacji sprzedawanych jako jednorazowe zakupy w VIVEPORT na PCVR lub VIVE XR Elite.
Twórcy skorzystają na rozwoju platformy
To rewolucyjny krok w branży, który zapewni twórcom XR możliwość generowania wyższych dochodów w porównaniu z innymi platformami. Przejście do modelu 90% udziału w przychodach stanowi przełom w sektorze VR i MR, dając twórcom większą zachętę do tworzenia wysokiej jakości treści XR. Już teraz gracze mogą cieszyć się szeroką gamą gier premium na VIVEPORT, korzystając z nowego systemu podziału przychodów. Tytuły takie jak Blade & Sorcery, The Walking Dead: Saints & Sinners, Fracked, After the Fall oraz SUPERHOT VR są już dostępne i korzystają z tego modelu.
VIVEPORT oferuje również unikalny plan subskrypcyjny PCVR, VIVEPORT Infinity, który umożliwia abonentom dostęp do bogatej kolekcji gier i aplikacji PCVR za stałą miesięczną stawkę. Nowy model udziału w przychodach dla pojedynczych zakupów nie wpływa na warunki subskrypcji Infinity w VIVEPORT. Podczas GDC HTC VIVE zaplanowało specjalne spotkanie, na którym kierownictwo firmy omówi najnowsze informacje dla deweloperów, nowości produktowe oraz zaangażowanie w rozwój społeczności programistów i ekosystemu XR. Ta inicjatywa stanowi kolejny krok w rozwoju świata XR, zwiększając motywację i wsparcie dla twórców oraz oferując graczom jeszcze lepsze treści i doświadczenia wirtualnej rzeczywistości.
Czytaj też: VIVE XR Elite Business Edition debiutuje na MWC 2024
Grafika tytułowa: VIVE