Nikon przejmuje markę RED
Nikon to bez dwóch zdań gigant branży fotograficznej. Ze sprzętu od tego producenta korzystają profesjonaliści z całego świata. Dzięki swojej mocnej rynkowej pozycji Japończycy wykupili właśnie 100% udziałów w marce RED. Co to oznacza dla branży i dlaczego to niezwykle istotna transakcja?
To najgłośniejsze przejęcie w branży w ostatnich latach
Od debiutu w 2005 roku, marka RED zdobyła spore uznanie w branży filmowej. Dostarcza jej bowiem kamery, które definiują standardy jakości obrazu i innowacyjności. Być może zauważyliście, że sprzęt z logo RED wykorzystywany jest na planach największych, kinowych hitów.
Nowe porozumienie z Nikon to efekt starań obu firm, które chcą zaspokoić potrzeby klientów poprzez oferowanie wyjątkowych doświadczeń. Dzięki połączeniu doświadczenia Nikona w rozwoju produktów, niezawodności i specjalistycznej wiedzy z obszaru przetwarzania obrazu oraz technologii optycznej, z know-how RED na temat kamer kinowych i kompresji obrazu, obie firmy planują stworzyć nowe, innowacyjne produkty na rynku cyfrowych kamer kinowych.
Czytaj też: Baseus Blade HD 100W – szybkie ładowanie w kompaktowym formacie
Grafika tytułowa: Pavan Kumar / Unsplash