Ważny rebranding u Apple?

Apple jest jednym z tych koncernów, które niezbyt często stawiają na zmiany w swoim portfolio. A jeszcze rzadziej na wszelkie rebrandingi. Tym razem jednak koncern z Cupertino może postawić na pewne zmiany, których efektem będzie łatwiejsza orientacja w usługach świadczonych przez Amerykanów.

Koniec Apple ID?

Najnowsze doniesienia wskazują na to, że Apple chce zrezygnować z marki Apple ID. To właśnie za pośrednictwem tego rozwiązania logowaliśmy się do naszych urządzeń oraz usług serwowanych przez Amerykanów. Podobno pod koniec tego roku powitamy Apple Account. Zmiana może nastąpić wraz z udostępnieniem nowych wersji oprogramowania od Apple jesienią – kiedy to w nasze ręce trafi m.in. iOS 18.

Decyzja wydaje się logiczna. Amerykański gigant od jakiegoś czasu na swoich stronach posługuje się sformułowaniem „konto Apple”. Być może producent chce wyraźnie oddzielić je od usług związanych z zabezpieczeniami – takimi jak Face ID czy Touch ID. Jeśli takie zmiany będą miały nastąpić, z pewnością Amerykanie ogłoszą je podczas czerwcowej konferencji deweloperskiej – WWDC 24.

Czytaj też: Samsung Galaxy A35 niemal bez tajemnic

Grafika tytułowa: Ameen ALmayuf / Unsplash