Niesamowity sukces Citroëna C3

W tym roku Citroën zaskoczył motoryzacyjny świat, prezentując nowego ë-C3 – pierwszy samochód elektryczny segmentu B produkowany w Europie, który zdobył serca ponad 10 000 klientów w zaledwie miesiąc po premierze. Seria C3 jest bestsellerem w historii Citroëna, z ponad 5,6 milionami sprzedanych egzemplarzy.

Model, który pokochali kierowcy

Od czasów kultowego modelu 2CV, żaden inny Citroën nie zdobył takiej popularności jak C3. Czwarta generacja kontynuuje tę tradycję, łącząc nowoczesność z duchem przodka. Nowy ë-C3 to nie tylko pojazd elektryczny, ale również przystępny cenowo, kosztujący od 110 650 zł, co przyciągnęło uwagę klientów z 10 rynków.

Kampania przedsprzedażowa, trwająca do 31 stycznia 2024 roku, oferuje proste i dostępne rezerwacje online dla dwóch wersji: „You” i „Max”. Klienci mogą wybrać opcję, która najlepiej odpowiada ich potrzebom i budżetowi, bez konieczności wpłaty zaliczki.

Wersja „You” to połączenie atrakcyjnego designu z zaawansowanymi rozwiązaniami, takimi jak Citroën Advanced Comfort®, head-up display i system rozrywkowy My Citroen Play. To wszystko dostępne w cenie 110 650 zł. Wersja „Max” za 132 100 zł oferuje dodatkowo zjawiskowe obręcze, dwukolorowe nadwozie, zaawansowany system My Citroën Drive z ekranem dotykowym i bezprzewodowym ładowaniem smartfona.

Z 10 000 rezerwacji aż 44% dotyczy wersji „Max”, podkreślając zainteresowanie klientów najbardziej zaawansowanymi opcjami. Citroën ë-C3 obiecuje rewolucję nie tylko jako pojazd elektryczny, ale także jako dostępny i wszechstronny wybór dla szerokiego grona kierowców.

Czytaj też: Panoramic i-Cockpit od Peugeot nagrodzony w plebiscycie Connected Car Award 2023

Grafika tytułowa: Citroën