Nowe telewizory Samsung Micro LED w Polsce!
Prezentacja kompletnego portfolio telewizorów Samsung Micro LED była jedną z większych niespodzianek tegorocznych targów CES w Las Vegas. Na swoim stoisku firma pokazała m.in. ekran o przekątnej 50 cali i zapowiedziała dalszy rozwój oferty tych najbardziej luksusowych i najnowocześniejszych telewizorów w wydaniu konsumenckim. Teraz natomiast dowiadujemy się, że sprzęt trafi na polski rynek.
Co wiemy na temat oferty Samsunga?
Samsung oficjalnie dziś zapowiedział, że w tym roku w Polsce oprócz już dostępnego telewizora Micro LED o przekątnej 110 cali na specjalne zamówienie będą dostępne luksusowe modele w czterech rozmiarach – 76, 89, 101 i 114 cali. Najmniejszy z nich MNA76MS1 o przekątnej 76 cali będzie kosztował około 430 tysięcy złotych, a model MNA114MS1B o przekątnej ekranu 114 cali – 700 tysięcy złotych, czyli około 25 tysięcy więcej niż już dostępny Micro LED o przekątnej 110 cali. Od kwietnia 2023 roku telewizory pojawią się w ofercie firmy Audio Color, która jest wyłącznym dystrybutorem tych ekranów na polskim rynku.
„Rozwój portfolio telewizorów MICRO LED to duży krok naprzód dla całej branży. Prezentując te najbardziej luksusowe i nowoczesne ekrany na targach CES także w mniejszych przekątnych Samsung potwierdza, że to technologia, która ma coraz większą szansę zrewolucjonizować domową rozrywkę. W 2022 roku sprzedaliśmy w Polsce pierwszy telewizor MICRO LED, co oznacza, że jakość i wrażenia dostarczane przez te ekrany to coś absolutnie niesamowitego. Potencjał rynku telewizorów superpremium jest ogromny, dlatego jestem przekonany, że nasza tegoroczna oferta świetnie zaadresuje potrzeby najbardziej wymagających widzów.” – Grzegorz Stanisz, szef sprzedaży i marketingu działu RTV Samsung Electronics Polska
Czytaj też: Xiaomi Mi Band 8 coraz bliżej!
Nowe telewizory Samsung Micro LED zainteresują z pewnością wyłącznie najbardziej majętnych entuzjastów produktów koreańskiego koncernu. Dla zwykłego „Kowalskiego” będzie to sprzęt nieosiągalny – być może przez długie lata. Obcowanie z najnowocześniejszymi technologiami jednak kosztuje, co udowadniał nam już nie tylko koncern z Korei.
Grafika tytułowa: Samsung