Reklamodawcy wracają na Twittera
Twitter wysłał ofertę agencjom reklamowym oferującą reklamodawcom zachęty do zwiększenia wydatków na platformę.
W ten sposób próbuje przyspieszyć rozpoczęcie działalności po przejęciu Elona Muska, które skłoniło wiele firm do wycofania się z reklamowania swoich usług na tej platformie.
Czytaj także: Musk zmienia Twittera, reklamodawcy kręcą nosem
Jak donosi Reuter Twitter określił tę ofertę jako „największą zachętę dla reklamodawców na Twitterze”. Reklamodawcy z USA, którzy zarezerwują dodatkowe wydatki w wysokości 500 000 USD, będą kwalifikować się do dopasowania swoich wydatków do „100% wartości dodanej”, aż do pułapu 1 miliona USD.
Według informacji serwisu Platformer News zamieszczonej na Twitterze, Amazon planuje wznowić reklamy za około 100 milionów dolarów rocznie, w oczekiwaniu na pewne poprawki bezpieczeństwa na platformie reklamowej firmy.
Także Apple (największy jak dotąd reklamodawca na Twitterze), jak ogłosił Elon Musk „w pełni wznowił” działania reklamowe na platformie.
Pierwszy miesiąc Muska jako właściciela Twittera obejmował cięcia personelu, w tym pracowników, którzy pracują nad moderacją treści oraz incydenty spamerów podszywających się pod główne spółki publiczne, co wystraszyło branżę reklamową.
Wiele firm wstrzymało reklamy na Twitterze od czasu przejęcia przez Muska, co spowodowało, że firma odnotowała spory spadek przychodów.
Czytaj także: Twitter już nie zablokuje za „dezinformacje COVID”