PKP Intercity z nową aplikacją mobilną!
PKP Intercity to jeden z najważniejszych operatorów kolejowych w Polsce. Co roku obsługuje miliony klientów i z tego względu dąży do tego, by korzystanie z pociągów spółki było maksymalnie uproszczone. W związku z tym już niedługo skorzystamy z nowej aplikacji do kupowania biletów o nazwie Pekapka!
By podróżnym było wygodniej!
Do tej pory promowane rozwiązanie – aplikacja IC Mobile Navigator – to niestety rozwiązanie, które mocno odstaje od obecnych standardów. Trudno się jednak temu dziwić – aplikacja przygotowana została dobre kilka lat temu. Dlatego też zarząd spółki podjął decyzję o zastąpieniu jej zupełnie nowym produktem. Będzie ono wdrażane pod nazwą Pekapka. Oczywiście możemy się spodziewać, że trafi do Gogole Play i App Store.
„IC Mobile Navigator to rozwiązanie sprzed 7 lat, obecnie nieco inaczej konstruuje się aplikacje mobilne, zwłaszcza aplikacje sprzedażowe. Nie tyle chcemy dać nową aplikację, ile zmienić istniejącą, na rozwiązanie, które będziesz szybsze, bardziej wydajne, a także estetyczne.” – wiceprezes PKP Intercity, Tomasz Gontarz
Czytaj też: Jabra prezentuje nowe słuchawki TWS dla profesjonalistów!
Nowa aplikacja od PKP Intercity ma być gotowa jeszcze w tym roku. Na razie jest intensywnie testowana pod kątem sprawnego i bezproblemowego działania wszystkich jej funkcji (kupna biletów, zamawiania jedzenia czy obsługi osób niepełnosprawnych). Miejmy nadzieję, że twórcy nie będą kazali nam czekać na nią zbyt długo.
Grafika tytułowa: Anastasia Nelen / Unsplash