Wysyp sponsorów w esportowym brazylijskim show
Brazylijskie oddziały firm medialnych Webedia i Endemol Shine ogłosiły drugi sezon Ultimate Legends Training (ULT), reality show, którego celem jest wyłowienie nowych talentów esportowych w grze League of Legends.
Program, który zostanie wyemitowany 14 października na Twitchu, YouTube i Facebooku, wspierają sponsorzy Coca-Coli, Subway i Trident. Wszystkie marki będą obecne przez siedem odcinków programu. Do programu dołączą również Logitech i marka akcesoriów Geonav.
Zabawa polega na wyłonieniu na podstawie rankingów dwudziestu graczy nieprofesjonalnych, którzy spędzą w odosobnieniu 21 dni przechodząc testy określające między innymi kreatywność, poziom koncentracji, posiadania cech przywódczych oraz biegłości w grze podczas rozgrywek 5 x 5.
Show poprowadzi brazylijska aktorka i dziennikarka, trzydziestoośmioletnia Bruna Theny z pomocą zawodowych graczy LoL’a.
Zarówno Coca-Cola, jak i Trident wystąpią jako „główni sponsorzy” ULT, podczas gdy Subway uzyskał możliwość obecności w postaci spersonalizowanego limitu. Jest to pierwszy krok Subway’a, w brazylijską scenę esportową. Na arenie międzynarodowej franczyza sklepów z kanapkami już współpracowała z Guild Esports, gdzie inwestorem jest legenda angielskiej piłki nożnej David Beckham. Coca-Cola już zaangażowała się w lokalną scenę esportową, firma produkująca napoje bezalkoholowe sponsorowała organizacje gamingowe: paiN Gaming oraz Team One.
W swojej pierwszej edycji, w 2018 roku, ULT podczas emisji pięciu odcinków osiągnął 2,4 miliona wyświetleń.