Usługa Samsung Pay zmierza do Polski!
Firma Samsung oficjalnie potwierdziła, że usługa Samsung Pay, czyli płatności zbliżeniowe na urządzeniach marki, będzie dostępna w Polsce. To świetna informacja, ponieważ do tej pory koncern z Korei konsekwetnie milczał na temat możliwości wprowadzenia na nasz rynek tego praktycznego rozwiązania.
Pogłoski na temat możliwego wprowadzenia nowego standardu płatności mobilnych w Polsce pojawiały się w sieci już od jakiegoś czasu. O przygotowaniach do wdrożenia informował m.in. bank PKO BP. Użytkownicy sprzętu od Samsunga zostali natomiast poinformowani o planach Koreańczyków za pośrednictwem wiadomości e-mail, które jednocześnie informują o zmianach w regulaminie sklepu internetowego producenta.
Warto wspomnieć o tym, że dotychczas w Polsce użytkownicy telefonów Samsunga mogli korzystać z aplikacji Samsung Wallet jedynie w charakterze wirtualnego portfela służącego do przechowywania różnego typu kart lojalnościowych – do marketów, drogerii czy stacji benzynowych. Po wdrożeniu do porfela dodamy także nasze karty płatnicze. W przypadku smartfonów Galaxy nie będziemy więc skazani wyłącznie na płatności z Google Pay.
Dokładna data startu wdrożenia Samsung Pay w Polsce nie została jeszcze ogłoszona. Tu wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. W końcu chodzi o bezpieczeństwo naszych danych przechowywanych w usłudze. Jakimś tropem może być wzmianka, że zmiany w regulaminie i dostępność usługi mają nastąpić „w ciągu około dwóch tygodni”. Być może więc z Samsung Pay skorzystamy jeszcze w październiku!
Czytaj też: Samsung Galaxy S25 Edge niewypałem? Może nie doczekać się następcy!
Grafika tytułowa: Jonas Leupe / Unsplash