OnePlus zaprasza na pokład! Już w sobotę unikalna okazja dla fanów marki!

Już w najbliższą sobotę, 12 lipca 2025 roku, OnePlus zorganizuje jedno z najbardziej oryginalnych wydarzeń tego lata – Pop-Up Store na pływającej Barce Kalima przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie. Początek zaplanowano na godzinę 14:00. Producent zaprezentuje na miejscu swoje najnowsze urządzenia – w tym smartfony z serii Nord 5, nową wersję inteligentnego zegarka OnePlus Watch 3 43mm oraz słuchawki OnePlus Buds 4. To nie tylko okazja do osobistego przetestowania premierowych produktów, ale także szansa na zdobycie atrakcyjnych gadżetów i nagród.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli jako pierwsi sprawdzić najnowsze modele OnePlus Nord 5 oraz OnePlus Nord CE5, które reprezentują różne segmenty rynku – od wyższej półki wydajnościowej po propozycję z wyjątkowo korzystnym stosunkiem ceny do jakości. Producent zadbał o wyjątkową oprawę premiery – w programie zaplanowano konkursy, muzykę na żywo, a także obecność Radia Kampus, które będzie relacjonować przebieg imprezy. OnePlus liczy na silną obecność swojej społeczności – entuzjastów technologii i stylowego designu.

Dla pierwszych klientów przygotowano limitowaną pulę gadżetów o wartości przekraczającej 1000 zł. Pierwsze 40 osób, które zdecydują się na zakup modelu OnePlus Nord 5, otrzymają w prezencie m.in. słuchawki OnePlus Nord Buds Pro 3, dwie ładowarki SUPERVOOC 80W (Single i Dual Port) oraz plecak podróżny z logo marki. Dodatkowo, pierwszych 5 nabywców modelu Nord CE5 otrzyma plecak oraz ładowarkę Dual Port. Tego typu oferty nie będą dostępne w żadnym innym kanale sprzedaży.

Nowości OnePlus to nie tylko smartfony – producent rozbudowuje swój ekosystem o kolejne urządzenia. OnePlus Watch 3 43mm to inteligentny zegarek z nowoczesnymi funkcjami zdrowotnymi, a OnePlus Buds 4 to propozycja dla osób ceniących bezprzewodową swobodę i wysoką jakość dźwięku. Całość uzupełnia spójne wzornictwo i łatwa integracja pomiędzy sprzętami marki, co czyni je atrakcyjnymi zarówno dla lojalnych użytkowników, jak i nowych klientów.

Wydarzenie odbędzie się na Barce Kalima przy ul. Generała George’a Smitha Pattona, tuż nad Wisłą. Udział w Pop-Up Store jest bezpłatny, jednak liczba promocyjnych gadżetów jest ograniczona, więc warto pojawić się punktualnie. Marka zachęca do śledzenia wydarzenia na Facebooku, gdzie będą publikowane aktualności i relacje z przygotowań. Dla fanów OnePlus to niepowtarzalna okazja, by być bliżej marki i jej premierowych produktów – w wyjątkowej letniej scenerii stolicy.

Czytaj też: OnePlus odpala technologiczne petardy! Aż pięć nowych urządzeń i mocne promocje w Polsce!

Grafika tytułowa: OnePlus