Innowacje na Netflix w drodze?

Netflix to zdecydowanie jeden z najważniejszych serwisów VOD na rynku. Mimo, że w ostatnich miesiącach jego działalność oraz pomysł na utrzymanie satysfakcjonujących dochodów nie spotkały się z ciepłym przyjęciem ze strony użytkowników – serwis nie daje za wygraną. Jego przedstawiciele zamierzają w najbliższym czasie wprowadzić liczne innowacje związane z funkcjonowaniem usługi. Przede wszystkim poprawione zostanie wyświetlanie reklam w serwisie – na które narzekało wielu użytkowników. Co warto wiedzieć na ten temat?

fot. Glenn Carstens-Peters / Unsplash

Poważne zmiany w reklamach na Netflix?

Financial Times donosi, że reklamy w serwisie Netflix przejdą potężną metamorfozę. Obecnie użytkowników serwisu irytuje fakt, że są one bardzo powtarzalne i serwowane nam masowo bez ładu i składu. Z tego powodu wielu osobom odechciewa się opłacać najtańszą subskrypcję od giganta branży VOD. Aby nakłonić nas do planu, na którym Netflix dodatkowo zarabia, wprowadzone zostaną pewne usprawnienia w tej dość drażliwej materii.

Już niedługo reklamy w serwisie nie będą chaotyczną plątaniną treści komercyjnych bez ładu i składu. Netflix ma bowiem wprowadzić ciągi połączonych ze sobą tematycznie reklam, które będą prezentowały nam urozmaicone produkty i usługi. Dzięki zmianom treści reklamowe nie będą mocno irytujące na dłuższą metę. A przecież doskonale wiemy – chociażby na przykładzie serwisu YouTube – że nadmiernie eksponowane i źle dobrane reklamy potrafią mocno uprzykrzyć życie użytkownikom, prawda? Dajcie znać, czy skorzystalibyście chętnie z niedrogiego planu Netflixa z poprawionymi reklamami.

Czytaj też: Nissan Qashqai e-POWER Black Edition oficjalnie!

Grafika tytułowa: Venti Views / Unsplash