Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowy patch 1.20 z obszerną listą zmian
Najnowsza aktualizacja do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, oznaczona numerem 1.20, będzie wymagana do uruchomienia dodatku Krew i Wino, który swoją premierę miał będzie już 31 maja. Jak przystało na patch od CD Projekt RED, zawiera on obszerną listę pozytywnych zmian, ulepszeń i kosmetycznych poprawek.
Pełna dokumentacja zmian umieszczona jest w 7-stronnicowym pliku PDF. „REDzi” przyzwyczaili nas już do tak obszernych notek towarzyszących aktualizacjom. My wybraliśmy dla Was te, które są naszym zdaniem najważniejsze i publikujemy je poniżej. Uwagę zwraca zwłaszcza dodanie ciekawostki w postaci „Cudownego przewodnika po gwincie”, dzięki któremu dowiecie się których kart Wam brakuje oraz gdzie można je znaleźć. Pełną listę zmian w języku polskim znajdziecie tutaj -> Wiedźmin 3: Dziki Gon patch 1.20 lista zmian.
-Nowości i usprawnienia-
– Dodano książkę „Cudowny przewodnik po gwincie”, który po otwarciu wyświetla liczbę brakujących kart do gwinta oraz informuje, gdzie można je znaleźć. Ułatwia to odblokowanie osiągnięcia „Pełna kolekcja kart”. Tom ten można znaleźć u uczonego grającego w gwinta w prologu, lub od kupca znajdującego się przy Moście Św. Grzegorza w Novigradzie.
– Dodano opcję wyłączenia automatycznego chowania i wyciągania miecza w menu Opcje/Rozgrywka.
– Zwiększono szansę na znalezienie składników wypadających z potworów niezbędnych do warzenia eliksirów i odwarów na podstawie receptur alchemicznych wysokiego poziomu.
– Poprawiony ekwipunek: Przedmioty zostały podzielone na dodatkowe podkategorie w swoich grupach. Odpowiednio: Broń i zbroja; Oleje, Eliksiry i bomby; Przedmioty fabularne i Inne; Jedzenie i ekwipunek dla Płotki; Rzemiosło i Alchemia. Dodatkowo wszystkie podpowiedzi wyświetlane na ekranie mogą być przeskalowane za pomocą jednego przycisku. Porównywanie przedmiotów zostało bardzo mocno ułatwione przez dodanie dodatkowego podsumowania zmian w statystykach.
– Panel napraw w sklepach został przebudowany: cały ekwipunek może być naprawiony za pomocą jednego przycisku
– Poprawiono mapy regionów, dodając filtrowanie znaczników, bardziej intuicyjne znaczniki zadań oraz podgląd regionu ułatwiający nawigację
– Dodano nową funkcjonalność dotyczącą książek i listów, po podniesieniu można przeczytać je bez wchodzenia w panel ekwipunku (korzystając z jednego przycisku). Wszystkie książki i zwoje znalezione przez gracza, ale nieprzeczytane, są umieszczane w ekwipunku: w przedmiotach fabularnych lub innych. Po przeczytaniu mogą być sprzedane, ich zawartość zostanie zapisana w sekcji Książki w glosariuszu.
– Poprawiono wygląd panelu rozwoju postaci.
– Dodano opcję włączenia doskalowania poziomu przeciwników w menu Opcje/Rozgrywka. Jeśli poprzednio przeciwnicy byli zbyt łatwi do pokonania, teraz walka będzie trudniejsza.
– Dodano 3 typy własnych znaczników, dzięki nim łatwiej oznacza się miejsca do odwiedzenia później.
-Poprawki błędów-
– Naprawiono błąd, w wyniku którego Geralt nie zakładał wszystkich części zbroi po scenach seksu.
– [PC] Naprawiono błąd, w wyniku którego Schowek mógł być otwarty tylko za pomocą „E”, mimo zmiany klawiszy.
– Naprawiono błąd ze złym rozliczaniem obrażeń Petardy Północny Wiatr
Źródło:CD Projekt RED