Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowe informacje i grafiki
Wszyscy polscy fani gier RPG z pewnością czekają na każdą porcję informacji o naszym łowcy potworów. Tym razem dzięki brytyjskiemu magazynowi twórcy uchylili rąbka tajemnicy oraz potwierdzili to co wiemy od momentu zapowiedzi.
CD Projekt RED oznajmił, że główny wątek wystarczy na około 40-50 godzin zabawy. Oprócz tego dojdzie cała masa zadań pobocznych, które nie będą tylko wypełniaczem czasu, ale wniosą do gry fabularne smaczki. Oczywiście wszystkie nasze decyzje będą miały konsekwencje w świecie gry i wpłyną na odbiór postaci przez innych bohaterów.
Geralt z pewnością odwiedzi takie miejsca jak archipelag wysp Skellige oraz wolne miasto Novigrad, lokacje znane czytelnikom Sapkowskiego. Świat gry ma być bardzo otwarty i ogromny. Przedostanie się z jednego końca mapy na drugi ma zająć około 40 minut.
Twórcy postanowili zrezygnować z samouczka i zapoznawać gracza z mechanizmami w trakcie normalnej rozgrywki. Dużo bardziej zawaansowane i spektakularne będą walki. To teraz nie tylko zwykłe skakanie i wyprowadzanie ciosów. Geralt będzie wykonywał niesamowite piruety oraz zupełnie inaczej walczył z różnymi przeciwnikami. Po jego samej postawie będziemy wiedzieć, czy przeciwnik stanowi dla nas większe zagrożenie czy nie. W pierwszym przypadku wiedźmin będzie rozluźniony i pewny siebie. W drugim spięty i gotowy do ataku. Ciekawostką może być umożliwienie walki z grzbietu wierzchowca.
Trochę gorzej niż przewidywano zapowiada się strona techniczna na konsolach. Nowy sprzęt Microsoftu i Sony ma zapewnić grę na stałych 30 fpsach, co nie jest zadziwiającym wynikiem. Miejmy nadzieję, że twórcy popracują nad optymalizacją i poprawią osiągi.
Tak jak mówiono wcześniej, Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4 w 2014 roku. Kolejnych informacji możemy spodziewać się za kilka dni, kiedy rozpoczną się targi E3. Miejmy nadzieję, że ostatnia część trylogii w żadnym stopniu nie zawiedzie oczekiwań.
Źródło: edge, evilavatar.com