Sprzedaż Kindle Fire HD wzrosła po ujawnieniu iPada Mini

Premiera długo oczekiwanego iPada Mini już za nami. Wielu z nas zastanawiało się nad tym czy i jeżeli tak, to w jakim stopniu, wpłynie ona na wyniki sprzedaży tabletów konkurencji. Dziś znamy już odpowiedź na to nurtujące pytanie.

„W środę Kindle Fire za 199$ cieszył się największą popularnością od czasu premiery, z tygodnia na tydzień sprzedaż wzrosła trzykrotnie” – powiedział Drew Herdener, rzecznik prasowy Amazona.

Niestety, jako że Amazon nie ma w zwyczaju dzielenia się dokładnymi danymi odnośnie ilości sprzedanych urządzeń, nie wiemy jak wyżej przytoczone zdanie przekłada się na liczby. Informacja ta pokazuje nam, że wiele osób wstrzymywało się od zakupu tabletów konkurencji do premiery iPada Mini, który najwyraźniej nie sprostał ich oczekiwaniom.
Nie ma się czemu dziwić, wszak mniejszy iPad nie powala na kolana ani specyfikacją, ani tym bardziej ceną. Jego największą zaletą jest nieco większy niż w przypadku tabletów konkurencji ekran. Czy oznacza to, że iPad Mini okazał się porażką? Niekoniecznie, w końcu wiele osób sięgnie po niego jedynie po to, żeby pokazać innym, że stać je na nowy produkt Apple.
Ciekawe czy w ostatnich dniach wzrosło również zainteresowanie Nexusem 7 Google?

Źródło: All Things D