Projekt Ariana zamieni pokój gracza w magiczne miejsce

Przedsmakiem tego, co kryje przyszłość platformy Razer Chroma, jest Projekt Ariana, który przenosi koncepcję podświetlenia RGB w zupełnie nowy wymiar – w przestrzeń pokoju gracza, wprowadzając tym samym rozgrywkę na wyższy poziom immersji. To rozwinięcie technologii Razer Chroma, komunikującej się w czasie rzeczywistym z grami, aby stworzyć dodatkowe efekty świetlne i wideo. Projekt Ariana pozwoli graczom jeszcze pełniej przenieść się w świat gry, zwielokrotniając jego doświadczenia wizualne.Projekt Ariana

“Projekt Ariana to koncepcja ukazująca moc i potencjał, jaką technologia Razer Chroma może wnieść do świata rozgrywki w przed-wirtualnej rzeczywistości, tworząc pomost nad szczeliną rozdzielającą graczy i światy gier” – powiedział Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer. “Projekcja video, podświetlenie w pełnej palecie barw oraz inteligentnie reagujący na warunki system Razer Chroma już teraz zmieniają sposób, w jaki przeżywamy gry. W raz z naszymi partnerami technologicznymi i współpracującymi z nami wydawcami gier pracujemy nieprzerwanie nad nowymi rozwiązaniami wizualnymi, które zapewnią nam w przyszłości jeszcze bardziej niesamowite, bogate doświadczenia”.

Projekt Ariana to projektor HD korzystający z ultra szerokiej soczewki typu „rybie oko” i zaawansowanego systemu przetwarzania danych w czasie rzeczywistym, aby przenieść doświadczenia z gry w przestrzeń całego pokoju.Projekt Ariana System dostosowuje wyświetlany obraz elementów gry do rozmiarów, kształtów i elementów znajdujących się w pokoju. Dzięki parze kamer 3D rozpoznających głębię przestrzeni (wspomaganych opracowanym specjalnie do tego celu systemem automatycznej kalibracji), urządzenie automatycznie rozpoznaje kształty otoczenia oraz poziom oświetlenia by zapewnić optymalne parametry projekcji w każdym pokoju.Projekt Ariana

“To jest właśnie nasza wizja przyszłości systemu Razer Chroma” powiedział Tan. “Pracujemy nad nową technologią projekcji wideo, pomyślanej tak, by umieścić gracza w samym środku jego gier. Dosłowne otoczenie użytkownika obrazem świata gry stanowi dopełnienie gamingowego ekosystemu i niweluje wreszcie sensoryczny dystans między grą, a graczem”.

Jak Wam się podoba takie cacko?
 

Źródło: Razer