Problemy z 3G w Nowym iPadzie

Pech nie opuszcza posiadaczy Nowego iPada. Po wcześniejszych doniesieniach związanych z informacją o niskiej tolerancji urządzenia na wysokie temperatury przyszła kolej na niepokojące wieści dotyczące modułu 3G. Appleinsider donosi, że część posiadaczy najnowszego tabletu Apple ma problemy związane z łącznością 3G.
Są one o tyle poważne, że urządzenie po zerwaniu połączenia nie chce się ponownie podłączyć do sieci. Pomaga jedynie twardy reset. Konsument o nicku „NewForce” na jednym z forów internetowych postawił tezę, że usterka może być wywoływana przez system iOS 5.1 lub przez chipset Qualcomm. Wymiana karty SIM oraz przywracanie ustawień fabrycznych nie rozwiązywały usterki.
Kłopoty dotyczą odbiorców z całego świata. Skargi pochodzą między innymi z Austrii, Australii, Niemiec, Szwajcarii, Norwego, Singapuru, Hiszpanii, Włoch oraz Polski. O dziwo rzadziej trafiają się skargi ze Stanów Zjednoczonych. Niestety osoby reklamujące produkty są w kropce. Sprzedawcy zwalają winę na… słaby zasięg. Co ciekawe, jakiś czas temu wykryto usterkę związaną z zanikiem zasięgu sieci WiFi.
Czy wśród czytelników Conowego.pl są posiadacze Nowego iPada mający podobny problem?

 

Źródło: Apple Insider