Godzinny gameplay ze Squadron 42 – kampanii do Star Citizen

Squadron 42 to kampania jednoosobowa do gry Star Citizen, która od jakiegoś czasu tworzona jest niezależnie od ambitnego, sieciowego MMO. Jeśli wierzyć w zapewnienia Cloud Imperium Games (he, he), Squadron 42 zadebiutuje ok. drugiej połowy 2018 roku. Na dowód tego jak dobrze przebiegają prace nad grą, opublikowano właśnie godzinny film, który prezentuje rozgrywkę. Mieć należy na uwadze, że jest to wersja… Pre-Alpha gry.
W ponad godzinnym filmie z rozgrywki zaobserwować możemy naprawdę niezłą oprawę graficzną, system walki oraz interakcji z otoczeniem. Zobaczyć możemy także to jak wygląda rozgrywka poza statkiem. Standardowo nie obyło się bez gigantycznych spadków liczby klatek, co jest znakiem rozpoznawczym Star Citizena.

Poniżej ten sam gameplay, w wersji z komentarzem twórców.

Gra posługuje się ciekawym zabiegiem płynnego przechodzenia pomiędzy frą i przerywnikami filmowi. Na powyższym gameplayu usłyszeć możemy grę aktorską między innymi Marka Hammila (Luke z Gwiezdnych Wojen) oraz Liama Cunninghama (Davos z Gry o Tron).
W ramach innego prezentu świątecznego, Cloud Imperium Games udostępnia aktualizację do Star Citizen w wersji alpha 3.0. Dobre io to.
Star Citizen to ambitny projekt kosmicznej gry eksploracyjnej z otwartym światem, który zdaniem wielu osób nigdy nie powstanie. Tytuł ten od lat rozpala serca i nadzieje graczy na otrzymanie najlepszej gry kosmicznej wszechczasów. Odpowiedzialne za jej stworzenie studio Cloud Imperium Games zebrało na platformie Kickstarter ponad 150 milionów dolarów (!) i… cóż, prace nad grą idą nie najlepiej.
Najnowszym sposobem na pozyskanie funduszy niezbędnych do tworzenia projektów jest… sprzedaż przez Cloud Imperium Games wirtualnych działek w grze. Tak, działek, które wciąż nie istnieją, w grze, która wciąż powstaje i jej grywalność pozostawia wciąż wiele do życzenia. Chcecie nabyć kawałek planety w wirtualnym świecie? Ceny nie są niskie. Za 50 dolarów kupić możecie działkę o powierzchni 2 kilometrów kwadratowych. Płacąc 100 dolarów otrzymacie 4 km2 tylko dla siebie – i tak dalej. Jak możecie wykorzystać tą wirtualną przestrzeń? To przecież oczywiste. Na razie nijak. Czego się spodziewaliście? 😉
CIG tworzy Star Citizena już ponad 6 lat.