T-Mobile uruchomiło Tech Desk dla swoich klientów

Zarabiać podobno można na prawie wszystkim i każdym, musi być w tym trochę prawdy skoro T-Mobile postanowiło „trochę dorobić” na niewiedzy swoich klientów. Firma stworzyła specjalną infolinię, na której można uzyskać pomoc osobom mającym problemy ze sprzętem elektronicznym. Można na niej uzyskać wszelaką asystę np. przy konfigurowaniu klienta FTP lub poczty. Infolinia techniczna jest oddzielnym bytem jeśli chodzi o urządzenia zakupione w T-Mobile to po pomoc nadal dzwonimy na tą dobrze znaną. Asysta techniczna jest dostępna tylko i wyłącznie dla klientów sieci (weryfikacja na podstawie numeru telefonu oraz hasła abonenckiego). Tech Desk T-Mobile jest dostępny pod numerem *7242 opłata za minutę połączenia wynosi… 2,46 zł!
Infolinia jest czynna codziennie w godzinach 7:00 – 23:00. Naprawdę nie mogę wyjść z podziwu – co firmy potrafią wymyślić, aby zwiększyć swoje przychody. Tech Desk zapewne przyniesie spore przychody, w końcu osób nieświadomych nie brakuje. Z drugiej strony T-Mobile nie zyska popularności dzięki takiemu (w mojej opinii) jawnemu wyzyskiwaniu swoich klientów. Taka usługa powinna być darmowa dla klientów operatora lub wspomniana cena powinna obowiązywać jako opłata za całe połączenie, a nie za jedną minutę.

Źródło: Telepolis, T-Mobile