Polska wersja Yahoo! rozczarowuje

Choć plotki na temat jej powstania krążyły już od kilku lat, dopiero teraz zdecydowano się na jej uruchomienie. Mowa oczywiście opolskiej wersji serwisu Yahoo!, która wystartowała kilka dni temu. I co? I nic. Yahoo nie powala na kolana i śmiało można stwierdzić, że znacznie odbiega od zagranicznych edycji portalu.

Zwłaszcza amerykańskiej – Yahoo! to jedna z najczęściej odwiedzanych stron internetowych przez Amerykanów. Dotychczas w Polsce dostępna była wyłącznie skrzynka e-mailowa Yahoo! Mail, jednak od kilku dni działa także polska wersja serwisu informacyjnego. Jak możecie przekonać się na własnej skórze – bez rewelacji.

W kraju nad Wisłą największą popularnością cieszą się takie portale, jak chociażby onet.pl, wp.pl, gazeta.pl czy tvn24.pl. Czy Yahoo! w gąszczu tak wielu stron ma szanse odnieść sukces? Po oficjalnym starcie serwisu wydaje się to nieosiągalne.

Mimo tego, że Yahoo! wzbudza uznanie i jest rozpoznawalną marką – na świecie – w Polsce nie odgrywa zbyt wielkiej roli. Wszystko wskazuje więc na to, że raczej nie zaistnieje w szerszej świadomości Polaków, którzy przyzwyczaili się już do swoich ulubionych źródeł informacji wspomnianych wyżej.

Polska wersja Yahoo! znacznie rozczarowuje. Wystarczy wejść nastronę serwisu by przekonać się, że jest ona znacznie uboższa niż jej zagraniczne odpowiedniki. Można tam znaleźć materiały z Forbes, Bankier.pl, Radio ZET czy Newsweek. Zero unikalności – czy naprawdę tego potrzebujemy?

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie na temat polskiej wersji Yahoo!